2023-ban legolvasottabb bejegyzései
2024. február 24. írta: Nightfallivy

2023-ban legolvasottabb bejegyzései

Ebben a bejegyzésben azokat a posztokat hoztam el, amik legolvasottabbak voltak és 2023-ban íródtak. 
(ui: Nem olvasottsági sorrendben következnek a posztok!)

homeoffice_ee4_20210218_1.png

Melyik éri meg jobban? (2023 augusztus másodika)

Ezzel  címmel egy videót is megmutattam, amit Atv oldalára töltöttek fel, a pályaelhagyó tanárokról. 
Ez a bejegyzés erre a linkre kattinva olvasható el. 

Találkozásom a rút kiskacsával

Ebben a bejegyzésben (ami erre a linkre kattintva olvasható), egy meséről írtam, ami annó  a kedvencem volt.
Ez a poszt október 23-n jelent meg az oldalon, tavaly. 

hallowen_20210216.png

Ha már Halloween...

Tavaly október harmincadikán vált ez olvashatóvá ezen az oldalon. Ha érdekel, itt elolvashatod

Mire gyűjts, ha saját ingatlan és nyugdíj nem érdekel? 

Ez a bejegyzés több embert érdekelt, mint a Halloweenről szóló kis írás. 
...és hogy mire gyűjts? Hát a műtéteidre, ha nem akarsz várni hosszú-hosszú heteken, hónapokon (esetleg éveken) át az adott műtétre, esetleg vizsgálatra. :( 

hotel-575085_1280.jpg

Mi várhat rád, ha munkásszállóra mész?

Ennek a kérdésnek két bejegyzést szenteltem. (Az első rész linkje, második rész linkje.)
Itt leírtam azt, hogy szerintem mi várhat azokra a személyekre, akik úgy döntenek, hogy munkásszállóra mennek. 

Kedvenc zenék #34

A blogomon elég gyakran írok arról, hogy milyen zenék a kedvenceim. A harmincnegyedik rész ide kattintva olvasható el. 

Tanácsok, mielőtt munkásszállóra mész

Ebben a bejegyzésben írtam néhány tanácsot, amiket érdemes megfogadni, hogy ha az embernek a mindennapjait egy munkásszállón kell töltenie. 

Milyen három műszakban dolgozni?

Nyilván minden embernek más az, hogy milyen három műszakban dolgozni. Van, akinek az éjszaka a legjobb,más meg pont ezt az éjszakás hetet utálja teljes szívből. Én egy bejegyzést szenteltem annak fejtegetésére, hogy milyen is (nekem) három műszakban dolgozni? 

Top 3 legolvasottabb bejegyzés, ami 2023-ban íródott:

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr1618313783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása