Kedvenc zenék #38
2024. február 27. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #38

Ebben a bejegyzésben 5, viszonylag friss kedvencet mutatok meg nektek. Fogadjátok szeretettel és hallgassatok bele!

1: MUDFIELD - L.U.C.I.F.E.R.

A gitár az, ami megfogott ebben a számban. 

2: BERNTH - Farewell

Egyszerűen szép az egész zene, annak ellenére, hogy a gitárnak ez volt az utolsó szereplése.* (Na viszont ez az, amit talán nem kellett volna.)

3: Orbit Culture - Sound Of The Bell

Ennek a számnak inkább az első fele az, ami kedvencnek mondható. Ettől függetlenül érdemes a teljes számot meghallgatni. 

4: Praying Mantis - Defiance

Ezt az együttest mondjuk két héttel ezelőtt nem is ismertem. Viszont fel vagyok iratkozva Szólómánia "hírfolyamára" (vagy minek hívják ezt), így ennek köszönhetően  rendszeresen jönnek az újabb email-ek. Az egyik levélben szerepelt egy Yt-s link, ami a heti szólót hivatott megmutatni (erre a linkre kattintva megtekinthető). Megnéztem a szólót, aztán a feltöltőtől (ami egy lemezkiadó) megnéztem más zenei tartalmakat is. Na, így akadtam rá erre a számra, ami azóta  kedvencemmé vált:

5: Vanden Plas - My Icarian Flight

Ez az együttes is ismeretlen számomra. Ez az első szám, ami tetszik tőlük és rájuk is úgy találtam rá, hogy a "heti szóló" után megnéztem-belehallgattam más zenékbe is, amik a lemezkiadó Yt oldalán vannak feltöltve.

Ez a zenei ajánló ennyi lett volna. Nektek ezek közül melyik lett kedvenc? Írjátok le kommentben!

 

*Legalábbis szerintem eléggé valószínű. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr8318325467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása