Nincs óvszer, akkor nincs szex se?

Annó, amikor én mehettem volna gólyatáborba, kihagytam a lehetőséget. Volt egy ismerős, aki volt már korábban az adott intézmény gólyatáborában és az ő véleménye miatt hanyagolásra került ez az összejövetel... a másik ok a pénz volt, ugyanis a gólyatáborba való menéshez bizony a pénztárcába kell benyúlni. Az pedig a mi családunkban hiánycikk volt az akkori időben. 
Mit mondott az ismerős? Talán a szexet emelte ki, mint olyan tényező, hogy ott bizony ez előfordulhat. Meg talán a bulizást, piálást. (Amúgy meg a piálás akkor se tartozott a számomra vonzó tevékenységek közé, igaz családi körben ez egy nem létező fogalom volt.)

invitation-3112030_1280.jpg

Az elmúlt napokban felröppent a hír, miszerint a BME gólyatáborában betiltják az óvszert. 
Néhány híroldal cikke ezzel kapcsolatban, ha bővebben akarsz róla olvasni: 

condoms-3112007_1280.jpg

Helyes-e tiltani az óvszert? 

Ezen blogon nem igazán lehet szexről és hasonló tartalmakról olvasni és ennek meg is van az oka.
Ennek ellenére mi az első gondolat, ami eszembe jut erről a tiltós sztoriról? Az, hogy itt bizony kisbabák fognak születni. Az óvszer az egy olyan valami, amink használatával már kevésbé kell aggódni amiatt, hogy lesz-e baba vagy nem lesz baba? Így viszont, megnő az esélye annak, hogy 8-9 hónap elteltével egy új élet szülessen meg... persze csak akkor, ha addig nem kerül sor az abortuszra.

Már tizenévesen szinte kötelezőnek számít, hogy az ember ezzel a tevékenységgel megismerkedik, az alkoholivás mellett és ebbe a körbe a cigizés is bekerülhet. Nem csoda, hogy ha az ágybéli kalandok is előkerülnek egy gólyatábor keretein belül. 
...és felhívni a figyelmet arra, hogy a gólyatáborokban van ilyen történés is? Emellett a biztonságosnak számító védekezőeszközt betiltani?
Attól még nem a kedv lesz betiltva. Maximum titokban fogják becsempészni az óvszert a gólyatáborokba, de a kedv az megmarad. 

Szeretlekmagyaorszag.hu egy cikkében (fentebb megtalálható a link, Hevesi Krisztával készítettek interjút), olvasható, hogy: 

 A szexuálpszichológus szerint nem a szexet, csak a biztonságos szexet akadályozhatja meg az, hogy egy gólyatáborban betiltották az óvszert.

...és igaza is van Hevesi Krisztának. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr2718468881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2024.08.21. 17:16:13

Nagyon nagy marha volt, aki ezt az óvszertilalmat kitalálta. Nem is tudom meghatározni, miféle ember lehet, de az biztos, hogy nem ismeri a fiatalokat, nem is kedveli őket, a nyelvükön sem ért, ráadásul valószínűleg valami szerzetesrendben nevelkedhetett. Az egyetemisták, ha efféle ünnepi alkalom adódik, csókolóznak, pettingelnek, prütykölnek, ezt afféle természeti törvényként felírhatjuk magunknak. Az én időmben, bő negyven évvel ezelőtt is így volt. Az egyik táborban, amelyben én voltam, a búcsúéjszakán egy lányok kedvence típusú srác is megdörrentett egy lányt az alattam levő ágyon, nagyon érdekes rádiójáték volt. :-)) Nem tudom, volt-e óvszerük, de arra tippelek, hogy nem, és mégis megesett a dolog. A helyében én sem hagytam volna ki. (Egyébként én sem jártam rosszul, mert a táborban velem volt életem nagy szerelme, és mi sem hagytuk ki az egy helyben szülők nélkül töltött egy hét adta élményt.) Aki ezt ma, az azóta még eltökéltebbé vált fiatalkori szex idején nem ismeri fel, az agyilag vak, és ne szóljon bele a nevelésbe.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2024.08.21. 19:37:09

Most olvasom, hogy ezekben a gólyatáborokban rendszer a tömeges szadizás, az óvszer legyen a legkisebb gondja a diákoknak. Az ég kegyelméből én ebből kimaradtam, de most azt remélem, hogy végre komolyan elszámoltatják azokat, akár bíró előtt is, akik ezeket a barom dolgokat (napi három vécéhasználat, étkezés 3 perc, stb.) alkalmazni engedik.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2024.08.21. 19:49:15

Női pesszárium miért nem lett kitiltva?
Kettős erkölcsi és logikai mérce.
Gumi, gumi.
Azt is rá kell helyezni valamire.
Az is megakadályozza a ficánkák bejutását.

Nightfallivy's world

Friss topikok

süti beállítások módosítása