Miket szoktam rendszeresen vásárolni a Spar-ban?

Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogy miket szoktam a Spar-ban rendszeresen megvenni. Ha érdekel, olvasd el a bejegyzést! 

Toast kenyér

A kosaramba elég gyakran kerül a Spar-os toastkenyér. Ugyanis nekem a munkahelyre olyan kenyér kell, aminek a héja puha, ezáltal gyorsan befalható. Emellett ezen termék mellett szól az is, hogy később penészedik, mint egy hagyományos kenyér. 

toastkenyer_2024jul.png

Krumplipürépor

Ahol jelenleg lakom, nem szokásom főzni. így jutottam el valamikor oda, hogy krumplipüré por rendszeresen a kosárban landol. Amikor otthon vagyok, nem igazán szoktam kenyeret enni, szóval jó lenne valami más is. Erre pedig tökéletes a krumplipüré por is. 
krumplipure_2024ju.png

Tejföl

Rendszeresen vásárlok tejfölt is. Sokszor S-budget terméket veszek, az szokott változni, hogy 12 vagy 20 %-osat veszek. 

tejfol_2024jul.png

Margarin

Amiért a munkahelyre rendszeresen szendvicset viszek, szükséges valamilyen kenőanyag is. A legolcsóbb, ami elérhető a boltban, az az S-budget margarin. Van, hogy nem ezt a megszokott terméket vásárlom meg, néha a kosárba Delma kerül mondjuk. 

vaj_2024jul.png

Virsliutánzat

Nem túl egészséges virsliutánzatot venni. Az utóbbi időben áttértem a másik típusú virsliutánzatra, ugyanis a Hyza márkájúnak az árát emelték. Hyza márkájúnak az íze tetszik, de ha jól emlékszem, a Penny-ben kapható kilós virsliutánzat íze már nem bejövős... persze azt is meg lehet szokni egy idő után. 

virsli_sparbol_2024jul.png

A többi termék

Felsorolás szinten:

  • lilahagyma
  • majonéz
  • zacskós leves
  • energiaital (Hell, S-budget, Monster, néha Burn)

Ez a bejegyzés ennyi lett volna. Köszi, ha eddig elolvastad! 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr4018437827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nightfallivy's world

Friss topikok

süti beállítások módosítása