Mi volt 2023-ban?
2024. február 03. írta: Nightfallivy

Mi volt 2023-ban?

Ebben a bejegyzésben azt veszem végig, mi történt velem 2023-ban. 

musician-g8c53e0b31_1280.jpg

Gitározás

Egyik legfontosabb változás az életemben a gitározás elkezdése volt. Az a nap, amikor elkezdtem, február vége volt, egy vasárnapi nap. Akkor kaptam kölcsön egy gitárt, amit (sajnos) vissza kellett adnom nyáron, pont abban az időszakban, amikor elvesztettem a munkámat.
Júliusban megvettem a saját gitáromat, egy Ibanezt, egy használtat. Lehet, nem a legjobb, de onnantól kezdve egyetlen egy nap se maradt ki az életemből, amikor a gitárt ne fogtam volna a kezembe. 
1696928575584.jpg

Kalimba

A fentebbi képen a saját kalimbám látható. A megvétel oka az volt, hogy nem akartam hangszer nélkül maradni akkor sem, amikor a kölcsönkapott gitár visszakerült a gazdájához és munkanélküli voltam. Nem tudtam akkor még, hogy hány napot, hetet kell elöltenem munka (ezáltal fizetés) nélkül, csak annyit tudtam, hogy nem szeretnék hangszer, zenélés lehetősége nélkül maradni. 

munkakesztyu_20220109hajnal_1.png

Munkanélküliség, munka, majd ismét munkanélküliség, majd ismét munka

2023-as év munka szempontjából mozgalmasnak bizonyult számomra. A januárt azzal kezdtem, hogy munkanélküliként léteztem. Aztán eljött a tavasz, amikor egy gyárba felvételt nyertem. Viszont ott hiába kezdtem el megszokni a helyzetet (rendszerint 4 órát ülve lehetett tölteni, másik 4 órát pedig állva kellett tölteni), próbaidő előtt megváltak tőlem. Az ok egyszerű: darabszámot nem teljesítettem a tűréshatáron belül. Újra munkanélküliség következett, összesen 10 naptári nap erejéig. (A 11. napon felvettek, azt már nem számolom bele.)
Ugyanabban a városban sikerült elhelyezkednem, egy másik gyárnál. Onnantól kezdve ott vagyok. 

1700070446396.jpg

Végre zenekaros dolgok

2023-ban elérkezett annak az ideje (és lehetősége), hogy betérjek egy olyan boltba, ahol metálos-rockos-goth-os dolgokat kapni és leginkább zenekaros pólókat. így lett többek közt Trivium-os, Megadeath-es pólóm és a fentebb látható pulóver is innen származik. 

iroda_w8_20210218.png

Blog

Meg kell említenem a blogot is. 2023-ban legelső bejegyzés áprilisban látott napvilágot. Utána ismét csend következett és júniusban folytattam a blogolást. 
Novemberben tartottam meg a "minden napra jusson egy blogbejegyzés" dolgot is, január(?) helyett. 

camera-581126_1280.jpg

Videózás

Noha már nyáron feltettem egy videót Youtube-ra, a nagyobb visszatérésre várni kellett. (Feltettem a videót és rá két nappal tudtam meg, hogy bizony ismét munkanélküli lettem.)
Decemberben kezdtem el Youtube-al foglalkozni, amikor a szabadságomat töltöttem. 

Ez a bejegyzés ennyi lett volna. Köszönöm, ha eddig elolvastad és "találkozunk" a legközelebbi bejegyzésnél!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr3218313661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása