Május 12, NAGY nap a blog életében
2024. május 07. írta: Nightfallivy

Május 12, NAGY nap a blog életében

Napokban nézegettem a régebbi blogbejegyzéseket. Sok olyan akad, amire nem is emlékszem. 

homeoffice_ee4_20210218_1.pngAz egyik ilyen blogposzt arról szól, hogy egy éves lett a blog... akkor írtunk 2020-at. Most már 2024-et írunk.

...aztán később találtam egy bejegyzést arról is, hogy bizony a blog a 2 éves kort is megérte

Na, ebben az évben már 4 éves lett a blog. El is felejtettem, hogy mégis, mikor kezdtem el blogolni. Csak annyi rémlett, hogy mintha május lenne mindennek a kezdete.

nyaritaj_20210216.png

Néhány adat a bloggal kapcsolatban

Követők száma

Jelenleg 4 ember követi a blogot. Ez nem nagy teljesítmény, igaz, nem is olyan témákat szoktam boncolgatni, ami rengeteg személyt érdekelne, lásd: párkapcsolat, barkács, főzés. 
Ezt a számot feljebb lehetne tornázni például azzal, hogy ismerősöknek megmutatom ezt a blogot. Viszont ezt én kihagyom, a magánéletet és a blogos-videós életet különválasztom.

Legnézettebb 3 bejegyzés

Hogyan tovább? 

Továbbra is jelentkezni fogok bejegyzésekkel, amik továbbra se párkapcsolati dolgokat fogja előtérbe helyezni és a barkács témákat is kerülöm, még ha nem is tudatosan. 
Maradnak azok a témák, amik engem érdekelnek. Szóval, kedvenc zenék továbbra is érkezni fognak, még ha nem is olyan intenzitással. 
A politika az háttérbe került, emellett Oriflame-s rendelések is eltűntek a színről. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr6518397193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása