Egy új blogot indítani?

Augusztus huszonnegyedike, 2024-ben. Jelenleg hat bejegyzés van beütemezve ezen a blogon...és ma végignéztem kissé azon, hogy milyen bejegyzések láttak itt napvilágot? Hát, nem sok közük van az önismerethez, önfejlesztéshez. 

napnyugtastenger_20200106_278897u.png

A napokban könyves oldalakat bújtam, honnan érdemes rendelni, mit rendeljek? Moly-on nézelődtem egy-egy könyv után, hogy milyen értékelést írtak az emberek az adott könyvről? Egyáltalán, véleményezte-e valaki? 

Engem érdekelnek az  önismereti, önfejlesztős könyvek, még ha távolról ez korántsem látszik így. Úgy érzem, most van itt az ideje annak, hogy jobban elmerüljek ebben a témakörben. 

Többet szeretnék az élettől. 

Jobb munkakörben akarok dolgozni.

Hobbijaimmal akarok foglalkozni.

fujokaharmat_20210504.png

Jelenleg meg vagyok rekedve, mint magánéleti szinten, mint karrier szinten (ja, hogy az? Az el se kezdődött, nem is létezett a karrier. :D) 

Ma gondolkodtam el azon, hogy talán új blogot kellene indítani, ami az önismeretről és önfejlesztésről szól... de akkor két blogot kell vezetni! 

Talán megfér az a sok téma, amit én szoktam boncolgatni, egy helyen. Csak kategorizálni kell. Talán ennyi a történet. Ez pedig arculatváltozással jár, ami a blogot illeti.
Talán adni kellene egy kis időt annak, hogy ezen a felületen legyen mindenféle téma. Ha pedig nem hozza a reményeket, hát akkor változtatni érdemes. 

Meglátjuk. Most még délután 1 óra van, este 8 órára egy bejegyzés van időzítve. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr5818472541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nightfallivy's world

Friss topikok

süti beállítások módosítása