Metálos, rockos szerzemények
2023. november 09. írta: Nightfallivy

Metálos, rockos szerzemények

Ebben a bejegyzésben bemutatnám azokat a dolgokat, amiket még több héttel ezelőtt vásároltam.
Alapvetően szeretem a szegecses karkötőket, a nyakláncokat amiken medál van. Régebben is vásároltam szegecses karkötőket, csak akkor még ebay-ről rendeltem azokat. 

1695016194163.jpg

A boltban egyébként volt még többek közt fordított kereszt, fordított pentagrammás nyaklánc is, de ezeket én hagytam. 

1695016194220.jpg

A szúrós szegecses karkötő akár önvédelmi eszköznek is megfelel. A másikat nem ilyen állapotban vettem. Néhány használat után (talán kétszer volt a csuklómon), lejött az egyik szegecs és nem tudom hova lett. 

1695016194189_2.jpgEbben a posztban bemutatott pólókat második nekifutásra vettem meg. Első alkalommal, amikor ott voltam a metálos boltban, Powerwolf, Metallicca és Megadeth pólókat vásároltam meg. (Imminence-s pl. nem volt.)
1695016194196_1.jpg

(Tudom, ez a második kép nem sikerült jól. Élőben azért nem ennyire homályos.)

1695016194204.jpg

Pink Floyd az az együttes volt számomra, amit ebben az évben fedeztem fel... és azért döntöttem amellett, hogy veszek ilyen felsőt, mert tetszett az, hogy a zenekar kísérletezett/kísérletezik a hangokkal. 

Későbbiekben is be fogok térni ebbe az üzletbe, csak kérdés, mikor? Emellett, azért jól jönne pulóver is, nemcsak póló. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr4018251421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása