Gyöngyös szerzemények
2023. november 17. írta: Nightfallivy

Gyöngyös szerzemények

Úgy 2018 környékén is vettem gyöngyöket és úgy gondoltam, hogy én bizsu ékszereket fogok csinálni. Ebből nem lett semmi se.
Mostanság ismét vásároltam gyöngyöket, hogy saját magamnak nyakláncokat, karkötőket készítsek. 

Kézműves boltban vett kellékek

A városban, ahol jelenleg élek, van amolyan kézműves bolt. Itt a kreatív dolgok elkészítéséhez különféle anyagokat, tárgyakat lehet találni. Például fából készült betűket, temperát, damilt, fadobozt, meg persze gyöngyöket is.
Ebben a boltban az a jellemző, hogy a különféle gyöngyök (amik nagyobbak) darabáron kaphatóak. Persze kaphatóak olyanok is, amik kis csomagolásban vannak: ilyenek például a "sima" kis gyöngyök, meg a különféle ásványokból készült gyöngyök. Én tigrisszemet, meg zöld rutilt vettem egyébként.
Darabáron meg dalmatajáspist, hópehely obszidiánt (legalábbis szerintem az), holdkövet vettem, meg valami rücskös felületű feketét (meg fehéret), meg valami kéket, aminek nevét szintén nem tudom.
1700146247818.jpg

A hangjegyes kis medálféléket a pénztáros résznél láttam meg. Vettem két ilyent. Volt már korábban violinkulcsos nyakláncom, de nem tudom, hova lett. 

Kínai mindenes boltban vett kellékek

A napokban megfordultam a kínai áruháznak hívott boltban is. Itt is találhatóak különféle gyöngyök, olykor furcsa mintájúak is. Talán, ha nem kell dobókockát mintázó gyöngy vagy valami ásvány, egyszerűbb (és olcsóbb) betérni egy ilyen mindenes boltba, ahol kis csomagolásban kaphatóak a különféle gyöngyök. 

1700070446365.jpg

Tervek

Nem tudom, hogy ezekből mikor lesznek kész nyakláncok, de ami késik, az nem múlik... és persze karkötők is készülhetnek ezekből, a nyúlós damil valami pont ideális karkötő alapanyagnak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr3018259457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása