Metálos-rockos szerzemények
2023. november 30. írta: Nightfallivy

Metálos-rockos szerzemények

Ebben a bejegyzésben szeretném bemutatni, hogy milyen ruhákat, bizsu ékszereket vettem az elmúlt napokban. 

1700070446396.jpg

A metált elhozó boltban cipzáros pulóverek is kaphatóak, noha sokkal kisebb a választék, mint pólókból. Volt többek közt sok-sok Sklipnot, néhány Rammstein is. A képen látható ruhát választottam. Sklipnot-ot hiába vettem volna meg... nem is olyan stílusban tolják a zenéiket, ami tetszene nekem.

1700070446425.jpg

Ez egy rövidnadrág,még hogy ha nem is látszik a képen. Megláttam, hogy az üzletben vannak ilyen ruhák is. Igaz, ilyen mintás már csak ez az egy volt. A többi valami négyzetrácsos mintás volt (kék, piros színben). Nyáron jó lesz ez a rövidnadrág, addig meg eláll a szekrényben. 

1700070446291.jpg

1700070446456.jpg

Ezeken a két, utolsó képen ugyanaz a három bizsu nyaklánc látható. Csak mint látható, a smiley-snak két oldala van és ezt szerettem volna megmutatni. 
Ezek közül kettő nyakláncot már viseltem. 

(ui: és ezzel vége a novemberi kihívásnak)

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr6118271089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása