Augusztusi metálos-rockos haul

Ismét elmentem a közeli metálos-rockos stílusú boltba. 

1723377714453.jpg

1723377714448.jpg

Ez a csontvázas póló nagyon megtetszett. Talán akkor a legideálisabb felvenni ezt a pólót, amikor az ember felmond. :D 
Ennek az anyaga véknyabb, mint a boltban kapható zenekaros pólók anyaga, szóval ez inkább való nyárra, mit azok a felsők. 

1723377714431.jpg

1723377714426.jpg

Jimi Hendrix-es pólót már régebben is akartam volna venni. Most sikerült. 

1723377714420.jpg

Vettem mégegy rövidnadrágot. Megláttam, hogy ismét van terepmintás rövidnadrág az üzletben, lecsaptam rá. Más boltokban hiába nézegettem rövidnadrágokat, nem igazán van már olyan, ami nekem bejövős mint színben, mint árban, mint méretben. 
Egy ilyen terepmintás nadrággal már rendelkezem, de nekem nem baj, ha egy ruhából több van. 

...és mást nem vásároltam ekkor. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr9618466379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nightfallivy's world

Friss topikok

süti beállítások módosítása