Az elmaradt posztok és videók apróroján (február és március)
2024. március 31. írta: Nightfallivy

Az elmaradt posztok és videók apróroján (február és március)

Amikor ezt a bejegyzést írom, szombat van, 23-a. A videószerkesztő éppen "csinálja" a megszerkesztett videót (rendereli?)

homeoffice_ee4_20210218_1.png

Felgyűlt, megszerkesztésre váró videók

A napokban, hetekben felvettem videókat, de ezek még nyers formátumban léteznek, tehát nem került sor se a megvágásukra, se a megszerkesztésükre. Olyan videó is létezik, amit február 13-n vettem fel, de még nem kezdtem vele semmit se. 
Ma egy olyan felvétellel foglalkoztam eddig, ami február 15-n született meg. 
Szóval látható, hogy valami miatt a nyersfelvételek úgymond "beragadtak"
Jó, azért az igazsághoz hozzátartozik az, hogy van, ami február 18-n keletkezett és már megszerkesztésre-megvágásra került és Youtube-n is megtekinthető. (És emellett gitáros felvétel is van, ami március 2-ai dátummal van ellátva.)
Viszont akárhogy csűröm-csavarom a dolgokat, annyi biztos, hogy elmaradoztak a videók és a posztok is.

Blog

Itt a blogon is kissé visszább vettem a tempót, ami a posztokat illeti. 
Úgy érzem és meglátásom szerint márciusban eddig nem jeleskedtem bejegyzések terén se, ami a blogot illeti. 
guy-2617866_1280_1.jpg

Az okok, amik a háttérben állhatnak 

Munka. Meg munka. Meg munka. Meg kudarc. 

Március hetedikén kiderült, hogy kik kerültek fel a listára, ami a gitárversenyt illeti. Számomra ez kudarcot jelentett és lelkileg a föld felé küldött, nem pedig a csillagok közé. Az a hétvége (hiába voltam pénteken kiírva szabadságra) ment a kukába. 
Már annak örülhettem, hogy egyáltalán, a gitárhoz hozzányúltam, nem pedig repült egyet az ablakon keresztül a szabadba. 
Gitároznijo videója két héttel ezelőtt jelent meg Youtube-n (március kilencedikén), március 26-n jutottam el oda, hogy megnézzem. (Amúgy meg a videóit meg szoktam nézni.)

Március 15-ei héten a csütörtök szabadságot jelentett. Addig nem is volt számomra gond, ameddig el nem jött a szombat. Szombaton már rosszkedvű voltam, mert hétfőn munka.
Azért azt hozzá kell tenni, hogy március 15-ei héten éjszakás voltam, ami azt jelentette, hogy hiába írtak be szabadságot (nemcsak nekem, hanem másnak is) csütörtökre, a pénteket uralta a munka: ugye, naptárilag már  péntek van, amikor eljön az éjfél és még hat órán át tart a munka. Utána menni haza, utána aludni... Szóval, ezzel már nem sokat lehetett mit kezdeni. 

(Azóta már március  29-e van, egy pénteki nap, jobban mondva nagypéntek, ennek köszönhetően nem kell ezen a napon menni dolgozni.)

A gitárversenyes kudarcos élménye már halványodott, úgy tudtam a gitárhoz nyúlni, hogy ez a nem túl jó élmény nem nyomta rá a bélyegét. 

munkakesztyu_20220109hajnal_1.png

A munka pedig fárasztó. Vannak olyan személyek, akik munka előtt pörögnek, elmennek postára, ide-oda, aztán állnak 8 órán át és hozzák a darabszámot, de én nem vagyok ennyire energikus. Ha munka előtt nem alszok, pihenek eleget, akkor annak hatása jelentkezik a munkahelyen is. 

(Azóta már naptárilag március 31-e van.:D)

Remélhetőleg ez egy átmeneti időszak nálam és vissza fogok térni a videózáshoz és a blogoláshoz egyaránt.

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr5418362419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása