Végre szombat!
2024. március 02. írta: Nightfallivy

Végre szombat!

Március van...és végre szombat. 

napnyugtastenger_20200106_278897u.png

Végre...ÉLHETEK!

Noha én egy introvertált személynek számítok és ugye ott a zenélés is, nekem is megvannak a saját kis  hobbijaim, szabadidős tevékenységeim, még ha ezekhez nem is kell kimozdulni.
A gond az, hogy a munkának köszönhetően ezekre leginkább csak hétvégén jut idő és leginkább energia és koncentrációképesség. Ahogy hazaérek a munkából, nem kell kaja se, kis idő múlva érkezik az álmosság, a koncentrációképességet meg szinte el is felejthetem. 

Egész héten nem jutott elég energia a saját hobbijaimra. A gitározással éppen hogy haladtam, de sokat nem fejlődtem, nem is haladtam... és jó, ha egy-két videót meg tudtam nézni, ami érdekel. 

A lista, mikkel haladtam eddig, szombati napon

  • gitározás
  • videók felvétele 
  • blogírás 
  • videónézés
  • boltba menés

Egész héten felé se néztem a blognak, esetleg csak hétfőn, vagy akkor se. Ami kikerült a blogra, az már korábban meg volt írva, és időzített bejegyzésnek állítottam be. Pedig én azt szeretem, ha előre megvan írva 1-2 vagy több bejegyzés, hogy ne akkor kelljen kapkodni, amikor megjelenős nap van. 

Február huszonhetedikén jelent meg egy videó, amit meg szerettem volna nézni, de egész héten nem jutott rá úgy idő. Egyébként Pathfinder egyik videójáról van szó, ami több, mint másfél órás időtartamú. 

A héten délutános voltam. Ez pedig azzal járt, hogy egyik hétköznap se mentem be boltba. Ennek következtében szerdán elfogyott a lilahagyma (szendvicsbe szeretek tenni lilahagymát), pénteken meg alig jutott már vajból a szendvicsekbe. Emellett, a kenyér is annyira kevés lett, hogy következő munkanapra már nem jutna elég. Tehát, szombati napon el kellett menni boltba. Igaz, amúgy is mentem volna boltba...

Amit még tervezek a mai napra

  • videónézés (a korábban említett hosszú videó megnézése)
  • videószerkesztés
  • kínai kajáért való menés (ugyanis szombaton, este 8 órától féláron adják)
  • blogírás
  • gitározás

Ha még sikerül, akkor ezeket is csinálom

  • további videók felvétele
  • videóötletek felírása, összegyűjtése
  • videófeltöltés

Szóval, végre hétvége jött el, a szombat, ezzel együtt végre nemcsak nyomorult TÚLélésről van szó.

Ja és a munkával töltött órákkal ellentétben:

  • tudok mosolyogni
  • boldog tudok lenni
  • nem nézem 3-4 percenként az órát
  • nem várom a nap végét (hétköznapon ugye a munkanap végét)
  • van értelme az eltelt óráknak az életemben. 

Ez a bejegyzés ennyi lett volna. "Találkozunk" következő bejegyzésnél. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr3718344219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása