Mi az a HOBBI amit csak úgy mellékesen megemlítek?
2023. július 20. írta: Nightfallivy

Mi az a HOBBI amit csak úgy mellékesen megemlítek?

Ismét egy személyesebb hangvételű (és témájú?) posztot hozok el nektek. Talán ebből készítek egy videót is, noha abban a videóban engem nem fogtok látni, az is biztos. (Ahhoz még túlságosan szégyellős vagyok, hogy felvállaljam magam.) Ebben a posztban kiderül, hogy mégis, mi az új hobbim? 

erdofeny_20210218.png

Mi látható eddig, a blogomon?

Már említettem, hogy van valamiféle új hobbim, de arról nem esett szó, hogy mégis, mi az? Igaz, talán gyanítható az egész, hogy miről van szó. ha megnézitek a blogomat, azt lehet látni, hogy: 

  • fontos nekem a zene, mert azért elég sok posztom foglalkozik az újabbnál újabb kedvenceim felsorolásával (vagy régebbinél régebbiek :D );
  • címkefelhőt megnézve elég előkelő helyet kapott a "koronavírus" és a "kedvenc zenék" címke;
  • hobbihoz köthető Facebook csoportokba beléptem júniusban. 

Mi látható eddig, más platformon? 

Itt leginkább a Yt csatornámra kell gondolni és elég ránézni a videókra és máris közelebb kerülhettek ahhoz, hogy mi az, ami engem foglalkoztat. 

Ami kiderül a Yt-s jelenlétemből: 

  • régebben töltöttem fel saját zenéket (amik MuseScore2 programmal készültek... és jó, tudom, valamelyik talán szörnyű, de ezt most hagyjuk);
  • közel három hete tettem fel egy videót, amiben megemlítem, hogy februárban lendültem bele egy új dolog művelésébe.

...és akkor miről van szó?

Igazából leírhattam volna már az elején is, hogy mivel is kezdtem el foglalkozni az elmúlt hónapokban. Ez pedig nem más, mint a gitározás. 

guitar-ge032e9d29_1280.jpg

Hogyan kezdtem el?

Ha nagyon mélyen bele akarunk menni a dologba, akkor azt lehet elmondani, hogy engem a zenélés világa már óvodás korban is foglalkoztatott. Na de, a gitározással kapcsolatos szenvedély később érkezett el az életemben.
Úgy pár évvel ezelőtt egyszerűen megjött a kedvem a gitározáshoz, nagy eséllyel azért, mert Yt-n néztem ilyen típusú tartalmakat és szívesen néztem ezeket.
Emellett én metál-rock stílusú zenéket előszeretettel hallgatok, ott pedig ez a húros hangszer elég előkelő szerepet kap. 
Emellett ott volt az is, hogy úgy éreztem, én saját zenéket szeretnék készíteni (tudom, álmodik a nyomor, ahogy szokták mondani :D), de igazi hangszerrel (is) eljátszva. 
A gitár mellett a dobolás is érdekelt, annak ellenére, hogy ritmust illetően nekem igencsak bajaim vannak, jelenleg.
Tavaly decemberben foghattam először kezembe igazi, elektromos gitárt és ott végleg megfertőzödtem és ezt a hangszert ebben az évben, februárban kölcsön is kaptam.

guitar-g09fa12e52_1280_1.jpg

Mi történt február óta?

Miután kölcsönkaptam a gitárt, azután kezdve napi szinten gyakoroltam, tanultam újabb dolgokat. Az már más kérdés, hogy egyik nap mondjuk csak pár perces gyakorlásról volt szó, máskor meg volt akár több óráról is. Igazából nem nagyon néztem azt, hogy egy nap mégis mennyit foglalkoztam ezzel a hangszerrel, vagy mennyire nem. Rengeteg sikerélményt adott a zenélés, láthattam-hallhattam a fejlődésemet. 
Azóta a kölcsönkapott gitár visszakerült a gazdájához, én meg megvettem az első, saját gitáromat.

Ebben a bejegyzésben ennyit szerettem volna leírni nektek (egyben túl hosszú lenne egyébként). "Találkozunk" a legközelebbi bejegyzésnél, addig is, köszönöm, ha eddig eljutottatok az olvasásban, emellett legyen szép napotok!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr6618167784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása