Új sorozat a Youtube csatornámon

Május közepén új sorozat indul(t) a Youtube csatornámon. Jelenleg a Kis gitározás névre hallgat ez a sorozat. 

musician-g8c53e0b31_1280.jpg

Indulás előtti napokról

Talán szombaton volt az, hogy hallgattam valamilyen zeneszámot és arra játszottam random. Az a gondolatom támadt, hogy ezt felvehetném, persze a hallgatott zene nélkül.
Aztán vasárnap már fel is vettem pár improvizálást. Egy részüknél zenei alapra játszottam random valamit, a többinél meg én állítottam fel magam számára a szabályokat.

Van-e értelme ennek az új sorozatnak?

Nem tudom, mennyire lesz népszerű, már ha jelenleg a Youtube csatornámnál lehet olyanról beszélni, hogy népszerűség
Magam számára viszont tudok találni miért-et arra, hogy miért érdemes ezzel foglalkoznom. 
Így, ha hetente jönne egy újabb rész ebből, legalább biztosan lenne valami gyakorlás, ami nemcsak a 10 skála pengetését jelentené. Emellett a fejlődésem dokumentálva lenne. 
Ha másért nem, ezért már megérheti. 

Az első két rész

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr7218403611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nightfallivy's world

Friss topikok

süti beállítások módosítása