Milyenek a hétköznapjaim a munkásszállón?
2023. november 30. írta: Nightfallivy

Milyenek a hétköznapjaim a munkásszállón?

Az, hogy milyen egy munkásszállón élni, nyilván egyéni vélemény, meg mindenkinek más a probléma egy munkásszállón. Ebben a bejegyzésben arról lesz szó, hogy én hogyan éltem/élhetek egy szállón. 
Alapvetően egy otthonülős személy vagyok, akinek a hobbijai megmaradhatnak a négy fal közt és nem muszáj kimozdulni. Szóval, alapesetben ez nem változik akkor sem, hogy ha szállón élem a mindennapjaimat.

gaz_20220719.png

1: Nincs főzés

Amikor albérletben lakom, akkor teljesen alap, hogy a szabadidőmben főzök, esetleg sütök. Néhány bejegyzés készült is egy-egy ételről. Amikor 12 órás munkarendben dolgoztam, akkor rendszerint az első szabadnapomon főzőcske napot tartottam, miután bevásároltam. 
Viszont, ha munkásszállón lakom, akkor ez a szokás eltűnik. Engem jelenleg valahogy feszélyez az, hogy rajtam kívűl random emberek jelenjenek meg a konyhában, emellett én szeretek ezt-azt csinálni a főzés közben, vagyis pl. szeretem otthagyni főni a rizst, nem pedig nonstop a tűzhely mellett ülni-állni. 
Amikor lakótársas albérletben laktam, akkor is jobban szerettem, hogy ha egyedül vagyok a konyhában. (Nyilván, ha egy ismerőssel lennék együtt, másabb lehetne a helyzet.)

2: Ritkább ruhamosás

Ha albérletben laknék, akkor mondjuk heti egyszer menne a mosógép. Viszont szállón a ruhamosós alkalmak ritkulnak. Szerintem szállón lakva a ruhamosás kérdése kötöttebb. 

3: Ingyen ruha

Az előbbi két pont nem volt valami túl vidám, pozitív, szóval ideje valami jót is kiemelni a szállós hétköznapokból. Ilyen az, amikor mások a folyosóra/aulába teszik a megunt dolgaikat, rendszerint ruhákat, hogy vigye el más, akinek kell. 
...és igazából én is tettem már ki folyosóra olyan ruhákat, amikről úgy gondoltam, hogy nálam csak feleslegesen foglalják a helyet. Így legalább nem a kukában (vagy mellette) landolnak a ruhadarabok, hanem esélyt kapnak arra, hogy másnak hasznosabbak legyenek, mint nekem. 

guy-2617866_1280_1.jpg

4: Nappali alvás problémás 

Alapvetően az ember lehet, hogy nehezebben alszik nappal, mint éjszaka... pedig a munka ezt az alvást sokszor megkívánja. Viszont hiába cserélődik fel az alvás-ébrenlét ideje, a szállón éjszaka van csend és nappal van mozgás. 

5: Gitározás

Attól, hogy az  ember szállón éli mindennapjait, attól még a zenélés az élete része lehet.
Nyilván, az erősítő az nem állandó társ a gyakorlásban. 

6: Beszéd a többi lakóval

Előfordul, hogy egy másik lakóval egy műszakba kerül az ember és egy időben kell menniük  buszhoz. Egy-kettővel beszélek, miközben buszra várunk. 
Így van esély arra, hogy például szállóval kapcsolatos információt tudjon meg az ember, hogy ha nem annyira beszédes, nem jár le-ki cigizni. 

Ez a bejegyzés ennyi lett volna. Köszönöm, ha eddig elolvastad és "találkozunk" a következő posztnál. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr2818267375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása