Novemberi kihívás
2023. október 25. írta: Nightfallivy

Novemberi kihívás

Néhány nappal ezelőtt gondoltam arra, hogy lehetne a november az a hónap, amikor minden egyes napra jut egy poszt. 

hallowen_20210216.png

Aztán megnéztem a blogomat, már volt ilyen kihívásom, saját magam részére... igazából el is felejtettem már, hogy nekem a január számított annak a hónapnak, amikor próbáltam napi szinten jelen lenni ezen a felületen. 

Mi a jó ebben a kihívásban? 

Talán ezzel a kihívással életem részévé teszem a blogolást. Bízom abban, hogy ha napi szinten "kell" írnom, akkor a későbbiekben beállok arra, hogy heti két bejegyzést tegyek közé... mert azért ebben az évben nem voltam annyira aktív:

  • Áprilisban, szeptemberben mindössze csak egy bejegyzést tettem közé havonta;
  • Januártól márciusig pedig egyetlen egyet se. 

osz_20210504_1.png

Miért november, miért nem január?

Nem szeretnék várni a kihívással. Igazából nem tudom, hogy a következő év első hónapja mit hoz számomra. 
Lehet, hogy már csak pár hét kell ahhoz, hogy az életemben jelen legyen egy olyan ember, akit úgy hívnak: szobatárs. Jelenleg úgy gondolom, hogy számomra a blogoláshoz (meg a gitározáshoz is sokszor) egy nagyon fontos feltétel kell. Ez pedig az egyedüllét. Ha pedig ez nem adott, akkor nagy eséllyel a blogolást is csak kerülgetem, hanyagolom, meg gitáron se úgy gyakorlok, ahogy igazán megfelelő lenne számomra. 
Emellett, olyan híreket olvasok-hallok, amik arra buzdítanak, hogy nincs idő várni, nem is szabad várni, tétlenül lenni... hanem haladni kell, csinálni azt, amit az ember eltervez, meg amit szeretne.
Az se elhanyagolható, hogy ha úgy telik el egy nap, hogy nem igazán haladtam egyik hobbimmal se, nem vagyok elégedett magammal. 

koderdo_20210504.png

Mire lehet számítani a kihívással kapcsolatban?

Szeretek blogolni, még ha ez nem is látszik mindig így. Most, ha minden jól megy, akkor minden egyes napra fog jutni egy bejegyzés. 
Ezek a posztok változatos témákat fognak elhozni, de mindegyiknél az lesz a közös, hogy számomra érdekesek.
Szinte száz százalékos biztonsággal mondhatom azt, hogy lesznek zenei ajánlók és egy-egy ilyen alkalommal öt zenét fogok veletek megismertetni, bemutatni. 
Talán filmekről is lesz szó. Na meg persze videókról, amiknek témája nem hagy hidegen. 
Annyi biztos, hogy én úgy szeretném a kihívást teljesíteni, hogy nem aznap írom meg az aznapi adagot, hanem pár nappal előtte. Így, ha esetleg olyan esemény következik be, ami miatt a blogolástól távol maradok, nem lesz bennem egy feszítő érzés, hogy "ezt elszúrtam"
Nos, meglátjuk, mit hoz a jövő. 

Ez a bejegyzés ennyi lett volna, köszönöm, ha eddig eljutottál az olvasásban. "Találkozunk" legközelebb!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr5218240653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása