Utam hangszerboltba vezet
2023. október 04. írta: Nightfallivy

Utam hangszerboltba vezet

Korábban írtam arról, hogy elkezdtem egy hobbit.... és ez nem más, mint a gitározás. 

Mielőtt hangszerboltba mentem volna...

Nem olyan rég kezdtem el a gitározást. Ezen év februárjában jött el az első nap, mikortól kezdve szinte minden egyes nap gyakoroltam-tanultam, különböző intenzitással. Előző év decemberében próbálhattam ki először, milyen érzés, ha elektromos gitár van a kezemben. 
Aztán megvettem életem első gitáromat, júliusban. Ez pedig magával hozta azt, hogy előbb-utóbb be kell szereznem pár dolgot, ami ehhez a hangszerhez jól jön.

Első vásárlásom a hangszerboltban

Mielőtt beruháztam volna egy gitárra, már korábban jártam abban a hangszerboltban, ami a városban található. Akkor még nem álltam úgy anyagilag, hogy nagyobb kiadást tudjak állni, így más hangszert vásároltam, amolyan pótlás céljából. Úgy léptem be az ajtón, hogy tudtam, mit szeretnék venni és a választásom a kalimbára esett. Arról, hogy miért vettem én kalimbát, egy másik bejegyzésben adnék választ. 

Második vásárlásom hangszerboltban

Az első gitáromat használtan vettem és amiért nem volt korábban gitárom, tokot is kellett hozzá szerezni, hogy ha normálisabb módon akarom ide-oda szállítani. Így lett az, hogy egyik nap megvettem a gitártokot és mellette pár pengetőt.

1694553145639kisebb.png

Harmadik alkalommal a hangszerek világában

Eltelt pár hét, amikor ismét elmentem ugyanabba a hangszerboltba, ahova előzőleg betettem a lábam. Szerettem volna még pár pengetőt (miért ne?), emellett úgy gondoltam, előbb-utóbb nekem is új húrokat kell tenni a gitáromra. 
Jelenleg (és akkor) nem sokat tudtam arról, hogy milyen húrok is léteznek (az, hogy tudom, hogy van 9-es, 10-es, az még nem elég), szóval ezt valahogy közöltem az eladóval. (Ja és az se elég, hogy ha az ember tudja, hogy más húr kell egy akusztikus, meg más kell az elektromos gitárra is.)

1695016194213kisebb.png

Az eladó a képen látható húrkészletet ajánlotta. Nem tudok róla még véleményt mondani, ugyanis még azóta se cseréltem húrt a gitáromon. 

Gondolatok, vélemények

Ezen év nyarán volt az első alkalom talán, hogy én ilyesfajta boltba betettem a lábam. 
Egyébként kisebb üzletről van szó, így ennek köszönhetően nem lesz ott ötvenféle elektromos gitár, hanem mondjuk csak tizenöt.
Igazság szerint nekem ahhoz, hogy betérjek ebbe az üzletbe, bátorságot kell gyűjtenem. Én nem szoktam ahhoz, hogy hangszerek közt járkálgassak és sokáig számomra csak álom volt csupán az, hogy zenélhessek. Talán bennem volt az, hogy a zenélés az egy drága mulatság, engem pedig nem vetett fel a pénz. Emellett ugye míg ruhaboltba gyakrabban jártam (akár turkáló, akár "kínai", akár más), addig a zene világában való barangolás számomra szokatlan tevékenységnek számított.

Jövőbeli tervek

Ameddig ebben a városban kell élnem, ahol jelenleg, nagy eséllyel a későbbiekben is be fogok térni ebbe a boltba. Az, hogy mikor, az kérdés, valószínűleg nem az elkövetkezendő napokban, hetekben lesz ez az újabb alkalom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr3618213159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása