Facebook oldal, jövőbeli tervek
2020. július 08. írta: Nightfallivy

Facebook oldal, jövőbeli tervek

Nyolcadikát írunk és júliust. Hatodikán létrejött a bloghoz köthető Facebook oldalam. Ennek örömére most egy olyan bejegyzést hoztam, ami erről a blogról és ehhez kapcsolható dolgokról szól.

night_logo_barna_20200706.bmp

Saját készítésű kép

Kezdjük is a Facebook oldallal. Hatodikán hoztam létre, ebből adódóan nem sok posztot lehet megtalálni rajta. (Időben nyilván ez változni fog, ne aggódjatok. :))
Mi a célom vele? Jelenleg amolyan összefoglalóként, gyűjtőként képzelem el. Tehát, ha itt egy bejegyzés megjelenik, nemcsak a blogon lehet tudomást róla szerezni.

Jöhet a következő kérdés, hogy hogyan is képzelem el a jövőt, milyen terveim vannak. Elhatároztam, hogy minimum hetente egyszer friss tartalommal jelentkezem. Témákban pedig továbbra is marad a változatosság. Ha minden jól megy, közeljövőben érkezik egy, ellenérveket felsorakoztató poszt. Persze a zenei vonalat se felejtettem el, hogy milyen zeneszámok váltak a kedvencemmé. (Nem, nem lesz mulatós. :D)

Fentebb láthattok egy képet, amit nem a pixabay oldalról szedtem le, hanem én készítettem a PhotoFiltre Portable nevű programmal. Facebook oldalon, a profilkép is ezzel az alkalmazással jött létre egyébként.
Lehet, hogy ezek a képek nem fognak nagy hírnévnek örvendeni, mégis szeretném ezt a vonalat is folytatni. Tehát, számíthattok a folytatásra ezen a téren is.

Az előző bekezdéshez kapcsolódik a (még nem létező) Instagram oldalam is. Leginkább ott szeretném közzétenni, a különféle programok segítségével létrejött alkotásokat. Nyilván lehetne kérdezni, hogy lesz-e bármi más, az ilyen stílusú képeken túl? Szelfiket nem fogtok látni, helyette kaptok például természet fotókat. Úgyhogy a kérdésre visszatérve, igen, lesz. 

Van még valami, amiről eddig nem sok szó esett. Sőt, talán még egyetlen egy betű sem. Mi lenne ez? Ha a jól ismert videómegosztó oldalon rákerestek a Nightfallivy névre, akkor bizony lesz találat. Igen, próbálkoztam zenekészítéssel is. Már akkor, amikor általános iskolába jártam, olyan telefont szerettem volna, amin van "kottaszerkesztő" (nem tudom, hogyan hívják azt a programot). Nem egyszer nyomogattam a gombokat telefonon, amikor nem volt lenémítva. :D Már ekkor érdekelt az egész zenekészítés, noha életem során nem kerültem be hangjegyek világával foglalkozó szakra (teljesen mással próbálkoztam).
Hobbiként űzöm ezt a tevékenységet is, de ha esetleg valakinek szintén tetszik vagy csak vigaszt nyújt, az akkor a bizonyos hab a tortán.

Tehát, ezek várhatóak Nightfallivy világában. Röviden és tömören kifejezve, lesznek bejegyzések. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr9915987728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása