Kínai boltban jártam, még áprilisban

Ahol lakom, van egy kínainak nevezett diszkont áruház, ahol áprilisban voltam legelőször. Azóta már többször voltam ott, szóval valamilyen szinten csak jó helynek mondható az a bolt... és ez a bolt tovább van nyitva, mint a közeli Spar, vagy esetleg a Rossmann. 

kinaibolt_pocky_2024.png

Régebben is akartam már venni Pocky-t, de nem volt rá lehetőségem. Igazából finomabb ízt vártam. Valahogy nem hozta azt az igazi csoki ízt, amit vártam... de lehet, hogy amúgy igazi csokiból volt, de már mindegy. Az ára nem túl barátságos, 600 ft felett van egy csomaggal. Ahol ezt a kettőt megvettem, még akad más ízesítésű is. Lehet, a későbbiekben azokat is ki fogom próbálni.

kinaibolt_mokate_2024.png

Kedvencem a zöld Mokate, ami a képen is látható. Itt, ebben az üzletben olcsóbb, mint a Spar-ban, szóval vettem egy ilyent is. 

kinaibolt_hellenergiaital_2024.png

Hell-től a limitált kiadású, vérnarancs ízű energiaital a kedvencemnek számít. Szóval, ahogy megláttam, hogy ebben a boltban még kapható, hát éltem is a lehetőséggel, kosárba került. 

kinaibolt_szemeteszsak_2024.png

...és végül, szemeteszsák. Kellett egy ilyen is, mert már nem volt mit a kukába tenni. Igaz, később kiderült, hogy azért ez a méret még nagy ahhoz a kis kukához, ami jelenleg van. 

Ennyi lett volna mindaz, amit vettem ebben a boltban, még áprilisban. Azóta már párszor megfordultam ebben az üzletben. Köszi, ha eddig végignézted-olvastad ezt a bejegyzést, "találkozunk" a legközelebbi blogbejegyzésnél!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr4318458503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nightfallivy's world

Friss topikok

süti beállítások módosítása