Húsvéti menü 2024-ben
2024. április 02. írta: Nightfallivy

Húsvéti menü 2024-ben

Ebben a bejegyzésben megmutatom, hogy ebben az évben, vagyis 2024-ben, mi volt a menü nálam. (Igaz, volt más is, amit ettem ezeken kivűl, de azokat nem az ünnep miatt vettem meg.)

husvetmenu1_2024apr1.png

Tojássaláta

Kicsike adag, de így se ettem meg egyszerre. Megérte megvenni, esélyt adni neki. 

husvetmenu7_2024apr.png

Ünnepi tál

Ezt hétfőn bontottam fel, míg a tojássaláta már pénteken elfogyott. Mivel, én a jelenlegi lakhelyemen nem főzök és nem sütök, így ez a saláta jól jött, hogy kapható a Spar-ban. A főtt tojás és sonka ugye illik a húsvéthoz.

husvetmenu3_2024apr1.png

Csirkemell rizzsel és teriyaki szósszal

Amiért gondoltam arra, hogy szombaton vélhetőleg kimarad a kínai kajáért való menés (ugyanis múltkor, amikor hasonló helyzet volt, akkor se volt nyitva), ez az egytálétel a kosárba került. Ezt már korábban kóstoltam, akkor ízlett. 

husvetmenu2_2024apr.png

Májpástétom

A májkrémek olyan ételtípusokat jelentenek, amik nem szoktak szerepelni az én étrendemben. Most kivételt tettem, kiváncsivá tett, hogy ez a képen látható termék milyen ízű. Ez is elfogy, ezt is megérte megvenni.

husvetmenu5_2024ap1.png

Konzervek

A két konzerves kaja megvásárlásának ugyanaz az oka, mint a csirkés ételnek. 
Március 15-ét követő szombaton nem volt nyitva a kínai kajás, ahol egy bizonyos óra után féláron lehet ételt venni, aztán vasárnaponként nem is szoktak nyitva lenni.
Most, húsvét idején, ugyanez a jelenség állt fent: pénteken ünnepi nap, vasárnap alapból nincsennek nyitva, szóval most meg se kíséreltem a kínai kaja féláron való beszerzését, mert sejtettem, nem lesznek nyitva. Ha múltkor nem voltak nyitva, ugyanolyan feltételek mellett miért legyenek nyitva?
Ebből a babos konzerv még nem került elfogyasztásra, de ugye a konzerves ételeknek az az előnyük, hogy nem kérnek hűtőt és sokáig elállnak.

husvetmenu4_2024apr1.png

husvetmenu6_2024apr1.png

Sütik

Valamelyik nap Spar-os újságot néztem online. Abban szerepelt, hogy bejglik kaphatóak. Nos, bejglit keresve találtam rá erre a két sütire. 
A citromos süti az jobban bejött, de a kakós is fogyogat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr3118330167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása