Az élet apró örömei #7
2024. január 23. írta: Nightfallivy

Az élet apró örömei #7

A munkahelyi büfében én nem szoktam vásárolni se ételt, se üditőt. Sokkal olcsóbb, hogy ha otthon elkészítem a szendvicset és azt viszem el magammal.
Viszont valamelyik a napokban egyik munkatárs mondta, hogy az aznapi menüben rakott krumpli kapott helyet. Nekem kedvencem ez az étel és amúgy se szoktam mostanság főzni-sütni, szóval most kivételt tettem.

Vettem két adaggal és otthon ettem meg. Igaz, a képen egy adag látszik, ennek pedig elég egyszerű oka van. A másik adagot már szinte el is fogyasztottam. 

img_20240118_184424_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr8618306271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása