Az élet apró örömei #10

Az elmúlt napokban-hetekben ismét rendeltem a Rossman-tól. Hétfő hajnalban adtam le a rendelést, pénteken megérkezett. ...emellett egy alacsony növésű (mélységű) ember vagyok. ...és hogyan függ össze ez a kettő?

img_20240727_145439.jpg

Úgy, hogy amikor mentem a csomagért és már eljutottam addig a pontig, hogy átvehetem a dobozt, megláttam, hogy bizony legfelül kapott helyet, a doboz mérete miatt. A futár pedig nem az ajtóhoz, lehető legközelebb tette, hanem kissé beljebb. 

Még szerencse, hogy ezen idő alatt bejött egy csapat idegen és azon személyek közül az egyik levette nekem a csomagot, miután segítséget kértem. Ha nem lett volna ott senki se, lehet magammal se tudom vinni a csomagot.

Ez a bejegyzés ennyi lett volna, köszi, ha elolvastad és "találkozunk" a következő bejegyzésnél! Addig is, legyen szép napod!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr918455443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nightfallivy's world

Friss topikok

süti beállítások módosítása