Ahogyan megünnepeltem a 2024-es év eljöttét
2024. január 06. írta: Nightfallivy

Ahogyan megünnepeltem a 2024-es év eljöttét

Sokan szilveszterkor elmennek ilyen-olyan helyekre ünnepelni, közösen. Elmennek bulizós helyre, vagy valamilyen szabadtérre. Én másként tettem: maradtam a jelenleg otthonnak számító helyen. 

calendar-8178283_1280_1.png

Az előkészületek 

Jelenlegi helyemen nem szeretek főzni-sütni, így a melegétel kérdését is másként oldom meg, mint ahogy megoldanám. Így a lencsefőzelék most konzerv formájában volt jelen. 
Emellett vásároltam három gyerekpezsgőt és egy fehér, édes pezsgőt. Mindegyik jó választásnak bizonyult.

Az újév eljövetele

Fogadalmat nem tettem. Maximum terveim vannak 2024-es évre vonatkozóan, amik jelenleg nem konkrét terveket jelent.
Éjfélkor gitároztam, noha csak pár percig tartott. Ezután felbontottam a pezsgőket és jó pár óráig fent maradtam, éjfél után is. 

alkoholunneplesujev_20211231.png

Az első óra 2024-ben

Úgy gondoltam, jó lenne az első órában a lehető legtöbb mindent belezsúfolni, amit szeretnék 2024-ben is csinálni. Így lett az, hogy kicsit foglalkoztam a gitározással, a bloggal, a videózással is. 

Az első nap 2024-ben 

Úgy tartja a babona, hogy amit az ember megtesz január elsején, azt fogja egész évben tenni. Így én próbáltam olyan dolgokat tenni ezen az egy napon, amik jó lenne, hogy ha a mindennapjaim részét képeznék. 

Újév után

Sajnos a január elseje is hamar eltelt. Számomra pedig a január másodika már a munkát jelenti. A kocsonya megmaradt (még hozzá se kezdtem január másodikán), az ünnepinek számító étkezésnek vége lett. 

Mindenesetre, még így, utólag is, mindenkinek boldog újévet és jó sikerekben gazdag esztendőt!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr1418292485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása