Karácsony előtti bevásárlás
2024. január 02. írta: Nightfallivy

Karácsony előtti bevásárlás

Ebben a bejegyzésben azt mutatom meg, hogy miket vettem, még december huszonharmadikán. Erről készítettem egy videót is, ami a Youtube oldalamon megnézhető.

karacsonyidiszgombok_12345re.png

Néhány észrevétel, gondolat a bevásárlással kapcsolatban

Zárás előtt egy órával menni

December huszonharmadikán délután öt óráig volt nyitva a bolt, ahova én mentem. Zárás előtt egy órával estem be az üzletbe és fél óra múlva már el is hagytam a helyet. 
Megláttam, hogy a szaloncukrok leértékelésős címkéket kaptak, szóval a kosárba be is került két csomaggal. (Alapvetően szerettem volna még ilyen édességet vásárolni.)
Sárga címkék kerültek bizonyos egytálételekre, így féláron lehetett ezekhez hozzájutni.

Zárva több napra? Akkor meg kell rohamozni a boltot

Az üzletben látszott, hogy néhány napig zárva lesz. Nem lehetett már bejglit látni, emellett toast kenyérnél is üresség tátongott, legalábbis a legolcsóbb fajtánál. 
Mivel nem tartozom a koránkelősök népes(?) táborába, számoltam azzal, hogy üres sorokkal fogok találkozni. Ez így is lett. 
Emellett, amiért december huszonharmadika egy délutános hétre esett (három műszakos munka), már előző egy-két hétben készültem a karácsonyi időszakra. Szóval, nem az utolsó pillanatra hagytam a szaloncukor, bejgli beszerzését. 

Vásárolt termékek

Magam részére karácsonyi ajándékként olyan dolgokat akartam adni, amik vagy használati tárgyak vagy elfogynak. 
Az, hogy karácsony előtti szombaton féláron lehetett hozzájutni a hűtött termékek egy részéhez, jól jött. 

img_20231223_170701.jpg

img_20231223_170743.jpg

A sós ételek mellett édességek is bekerültek a kosaramba:

img_20231223_170759.jpg

(Ezt a képet hiába nem így fotóztam le, egyszerűen így elfordul.)

Ez a poszt ennyi lett volna. Köszönöm, hogy ha eddig eljutottál az olvasásig. Találkozunk a következő bejegyzésnél. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr8418290243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása