Karácsonyi ajándékként
2023. november 29. írta: Nightfallivy

Karácsonyi ajándékként

Tavaly karácsonykor nem voltam olyan anyagi helyzetben, hogy túlzottan sokat megengedjek magamnak. Valamennyire ez az időszak akár "sötét" korszaknak is tekinthető, a blog is elhanyagolásra került ebben a pár hétben. 
Most anyagilag szerencsére jobban állok, mint tavaly ugyanekkor. 

ajandekhatter_20210106.png

Szaloncukrok

A szaloncukrok drágák lettek. Egy csomag simán 1699ft-ba kerül. Így ebben az évben én karácsonyi ajándékként vásárlok ezekből az édességekből. 

Ruhák

Vettem egy Metalliccás cipzáros pulóvert magamnak és el is tettem karácsonyi ajándéknak. Addig, ameddig december huszonnegyedike el nem jön, addig hozzá se nyúlok, elő se veszem. 

Szólómánia tanfolyama(i)

Szólómániát a Youtube-n jó ideje követtem. Talán azelőtt is ismerősek voltak a videói, mielőtt lett volna gitárom. Nyáron volt valami nyári-kaland ingyenes tanfolyamos történet. Azok tetszettek, hasznosnak bizonyultak számomra. 
Most olyan helyen élek, ahol nem túlságosan ajánlott dolgokat "halmozni". Jobb, ha nem vásárlok díszpárnát, művirágot, vázát, egyéb nagyobb dísztárgyat. Hiszen egyrészt, nincs hova pakolni, másrészt költözésnél problémát jelenthet. (Hiszen nekem nincs kocsim.)
Szóval, amiért nincs annyira hova pakolni, így célszerű olyan dolgokat megvennem, amik elfogynak, elhasználódnak... esetleg online elérhetőek és nem kell tárolni őket. 
Amiért Szólómánia videói érdekesnek bizonyultak számomra, éltem a lehetőséggel, ami a tanfolyamokat illeti. Igaz, nyilván ezzel kapcsolatban nem vártam karácsonyig, már jó pár videót megnéztem a tanfolyamon elérhető anyagok közül. 
Viszont, ezek a tartalmak egy év múltán is elérhetőek lesznek és emellett akárhányszor meg lehet őket nézni. 
Emellett, gitározás terén szeretnék fejlődni, meg zenélésben is. Ehhez pedig Szólómánia tartalmai jól jönnek. 

Ezek lesznek számomra a karácsonyi ajándékok. Attól, hogy az ember felnő, az ajándékozás még mindig jó dolog. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr418269171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása