Dm-s szerzemények
2023. november 18. írta: Nightfallivy

Dm-s szerzemények

Ritkán szoktam Dm-be és társaiba menni. Most volt az a ritka alkalom, amikor betértem egy ilyen üzletbe. 

1700316184419.jpgKellett tusfürdő, sampon, valami illat is, meg persze a képen nem szereplő wc papír is, mindez nem túl drágán.
Az üzletből, a képen látható dolgokkal jöttem ki. 
A tusfürdő a kedvencem, ami az illatát illeti. Nekem nagyon bejön ez a citromos, túrós illat, olyan citromos sütis. 
Középen egy hajsampon, azért vettem meg, mert a flakonon kókusz látható és gondoltam emiatt, hogy akkor ilyen illata is van. Azt nem néztem, hogy ez milyen hajtípusra való. 
Jobb szélen pedig férfiaknak való tusfürdő van és a női samponokkal ellentétben, itt nem kell gondolkodni, hogy most száraz hajra, vékony hajszálra valót vesz-e az ember vagy sem. Férfiaknak elég egy flakon, az jó zuhanyzáshoz, hajra is. Nőknél ilyen változat nincs, csak tusfürdő, meg 282 féle hajsampon. 
Illatnál olyant szerettem volna vásárolni, ami a pénztárcát nem terheli meg nagyon. Ki volt téve illatminta, azt megszagolva úgy döntöttem, hogy jöjjön ez, ami a képen szerepel. Igazából nagyon édes, epres.

Várhatóan ezek közül mindegyik el fog fogyni, ha nem előbb, akkor utóbb. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr2818261607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása