Újabb mérföldkő az életemben
2023. november 15. írta: Nightfallivy

Újabb mérföldkő az életemben

Ez a poszt egy amolyan, hirtelen jött ötlet miatt született meg, de a témáról már akartam korábban is írni. 

equalizer-2818803_1280.jpg

Eddig soha életemben nem fizettem online tanfolyamért, ami teljesen online lett volna elérhető. Valahogy nem érdekelt az egész. (Na jó, talán még iskolás időben fizettem, az iskola keretein belül.)
Most, pár hete, látókörömbe került Szólómánia tanfolyama. Már több hónapja néztem Szólómánia videóit rendszeresen. A videóiban szó esett arról, hogy ilyen-olyan tanfolyamokat indít, de eleinte még nem igazán keltette fel az érdeklődésemet ez a lehetőség.
Viszont, úgy egy hete (november 9.-én, hajnalban) jelentkeztem az általam kiválasztott tanfolyamokra. 
Így legalább megvan az ajándék is karácsonyra, ami hasznos számomra, emellett helyet se foglal.

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr6118258047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása