Kedvenc zenék #31
2023. október 22. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #31

Sziasztok!
Most is öt zenét hoztam el nektek, amikben most egy a közös: régen hallgattam őket, de valamikor  kedvencemmé váltak. Fogadjátok szeretettel és hallgassatok bele ezekbe a zeneszámokba, hátha valamelyik megtetszik!

1: 8Dawn - This Is Why I Was Born

Ez az eladó nem lehet túl ismert. Egy biztos, hogy ez a zene, ami tőle/tőlük tetszik, nem a vidám, pörgős, bulizós fajták közé tartozik. 

2: Hans Zimmer - Lost But Won

Meghallgatva ezt a zenét, többször elkapott az az érzés, hogy "ez nagyon jó". Nem egyszer libabőr környékezett, mert számomra annyira tetszett a zene. ...és biztos voltam benne, hogy Hans Zimmer zeneiskolába járt, mert annyira egyben van a Lost But Won. Erre meg kiderül, hogy rendes zenei oktatása mindössze két hét zongora volt. Így viszont példa tud azok számára lenni, akik nem jártak semmiféle, hivatalosnak mondható zeneoktatásra, az iskolai énekórán kivűl. Aztán továbbolvasva a Wikipédia cikkét: 

Anyám nagyon muzikális, alapvetően zenész volt.

3: Skillet - Rise

Skillet ezen dalát régen vettem elő. Viszont még mindig tetszetős, kissé vidám, legalábbis számomra. engem visszarepít több évvel ezelőtti időre, amikor aktívabban hallgattam ezt a számot. Talán 2017 környékén ismertem meg ezt a dalt, az pedig nem most volt. 

4: Within Temptation - Ice Queen

Két videót hozok el nektek, Within Temptation száma kapcsán. Az egyik az, ami a hivatalos, a másik meg az, amivel együtt megismertem ezt a zenét: 

5: I Prevail - Alone

A zenével együtt egy olyan történetet kapunk, ami nem vidám. Szöveget szinte nem értve (és nem figyelve) az embernek az jön le, hogy szakításról szól az egész dal... aztán a végén megjelenik a kocsi. 

Ez a bejegyzés ennyi lett volna. Remélem tetszett ez a zeneajánló is! 
"Találkozzunk"  a legközelebbi blogposztnál! 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr5118237091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása