Az élet apró örömei #1
2023. augusztus 12. írta: Nightfallivy

Az élet apró örömei #1

Ezzel a bejegyzéssel egy új sorozatot indítok útjának és ez Az élet apró örömei címet viseli. Ezennel meg is osztanám veletek azt az aprócska jelenséget, amire valamelyik hétköznap lettem figyelmes. ball-1845546_1280.jpg

Éppen hazafele tartottam a munkából, amikor felszállt a buszra egy nálam idősebb férfi, aki feltehetőleg metál-rock zenei stílust részesíti előnyben. Nem is ez a lényeg. 
Hanem az, hogy magával hozott egy erősítőt... és az, hogy én láttam egy erősítőt(vagy kombót), jobb kedvre derített, mert örültem a látványnak. 

Itt nincs tanulság, nincs konklúzió. Csak a boldogságot elhozó pillanat.
Figyeljetek ti is azokra a kisebb dolgokra, amik ugyan nem nagy jelentőségűek, mégis bearanyozza a napotokat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr6718192097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása