Kedvenc zenék #27
2023. augusztus 07. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #27

Ebben a posztban újabb öt zenét hozok, amik az én kedvenceim. ( Na persze nemcsak az enyém.:D )

1: ANNISOKAY - Unaware 

Ezt a dalt a napokban fedeztem fel, noha már pár évvel ezelőtt került feltöltésre. Ehhez a zenéhez természetesen egy történetet is kapunk, ami a jövőben játszódik... de persze a szerelem az itt is megjelenik, hiszen egy pár (gondolom én, hogy azok, nem pedig testvérek) a főszereplők. 

2: MYRATH - BELIEVER

Myrath se lehet ismerős innen, erről a blogról nektek. Talán máshol már olvastattatok, hallottatok erről a bandáról. Saját oldaluk is van. Progesszív metál stílusban nyomják, amit közel-keleti hangzásvilággal vegyítenek. 

3: BAD OMENS - Just Pretend

Bad Omens is egy olyan banda, amit még nem említettem itt, ezen a felületen. Hát, eljött ennek az ideje.

4: IMMINENCE - The Sickness

Nem tudom, hogy ettől az együttestől miért nem mutattam nektek egy számot se. Pedig ettől a bandától nemcsak ez az egy dal az, ami tetszik. 

5: IMMINENCE - Ghost

...mint mondtam (vagy írtam), az Imminence-től nemcsak egyetlen egy alkotás tetszik. Íme, itt a példa, a Ghost című szám, amit még télen fedeztem meg. Először a gitáros verzió vált kedvencemmé, de aztán a rendes verzió is.

Akit érdekel, hogy hogyan játsszák végig a dalt gitárral, itt a videó:  

Ez a bejegyzés ennyi lett volna. Remélem, tetszett nektek ez a bejegyzés is, legyen szép napotok és "találkozunk" a következő bejegyzésnél!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr6318167570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása