Sok százezer közt egy újabb, aki szeret fotózni
2023. június 04. írta: Nightfallivy

Sok százezer közt egy újabb, aki szeret fotózni

Több tevékenység tartozik a hobbijaim közé, noha ezen a blogon nem feltétlenül látszik ez. Az egyik ilyen hobbiféle a fotózás. 

Lehet, hogy eddig, ezen a blogon egy képpel se mutattam meg, hogy milyen virágokat láttam, vagy milyen volt a naplemente ami elém tárult, de higgyétek el, hogy több tucatnyi fotó van ebben a témában.

Szeretek fotókat csinálni...

...a természetről

fotozoskepek_2023_02.png

Ezt a rózsaszín virágot valamiért különlegesnek éreztem és úgy gondoltam, le is kellene fotózni. 

 

fotozoskepek_2023_01.png

Egy lila folt a nagy zöld területen. Ha nagyon akarja az ember, ebbe a képbe mindenféle gondolatot belevihet, hozzáadhat. Mondjuk ez a látvány a magányt testesítheti meg. Miért ne? ....Hiszen a lila virág egyedül lila ebben a zöld közegben.

 

1685799054636.png

Nem tudom milyen gomba, de azért megmarad az utókornak. 

 

1685798794352_2023.png

Naplemente, meg a napfelkelte az az időszak, amikor az ég tarka színvilágban úszik és nagyon jó kontrasztot tud adni ehhez az egészhez az, hogy az előtérben egy kopárnak mondható fa áll.

 

1685798717055_2023.png

Kopasz fa, meg valamiféle megvilágítás. 

 

1685798958152.png

Talán ilyen állatot sokan nem is látnak.

 

1685798951361.png

Ha minden igaz, ez a kép akkor készült, amikor mentem haza a munkából. A madárhoz nyilván nem nyúltam. 

...az ellentétekről, különlegesebb valamikről

1685798628366_2023.png

Élőben ez sokkal szebb volt, jobban kiütött a vörös-zöld ellentét. 

 

1685798562925_2023.png

A természet találkozik az ember alkotta dróthálós valamivel. 

 

1685799026072.png

Valamelyik virágládából ezt az egy virágot a szél lefújta a földre. 

 

1685798927313.png

Tündérösvény. Élőben ez is sokkal szebb volt és ősszel nagy eséllyel még ennél is lenyűgözőbb látványt mutatott volna a nézőnek. 

...a háttérnek valókról


1685798983656.png

Ez a kép se most készült. Talán több, mint egy éves kép... talán még régebbi. Viszont tetszett ez az ún. átmenet. 

 

1685799006900.png

Fű vagy aféle. Háttérnek ez is tökéletes tud lenni. 

Talán így első körben ennyi kép elég is, talán sok is. 

Minek fotózni, nálad vannak sokkal jobbak!

Akár te is, olvasó, felteheted ezt a kérdést nekem. Valóban, nem vagyok hivatásos fotós, emellett a média óra nálunk kimerült heti egy alkalomban (és az se az összes tanévben volt).
Nem azért készítek képeket, hogy másnak hencegjek tudásommal, hanem egyszerűen tetszik a látvány és a kép elkészülése után jó érzés ránézni. 
Jelenleg egy telefonnal készítem a különféle képeket. 

(Megjegyzés: nos, most látom, miközben írom ezt a  bejegyzést, hogy bizony volt már néhány hasonló témájú poszt ezen a blogon. Szóval, nem is ez az első, de azért szerintem nem is ez az utolsó alkalom, amikor képeket hozok el nektek. )

Magamról nem szeretek szelfiket csinálni, noha ebben a világban ez egy alapkövetelménynek is mondható talán. Nos, annyira alapkövetelmény, hogy azt se tudom, magamról mikor készítettem saját fotót... Emellett az emberek fotózása se tartozik a kedvenceim közé... valahogy a természet színessége, szépsége jobban vonz. 

Szóval, visszatérve a fentebbi kérdéshez, valóban, én egy amatőr fotósnak mondható vagyok. Igazából jelenleg nem is nagyon vágyom többre. Készítek fotókat, hogy ha olyan jelenséget látok és az már más kérdés, hogy ez kikerül-e a világhálóra vagy sem.
Annyi biztos, hogy ebbe a világba, a sok rossz hír közé elkél egy-két szívderítő látvány. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr4218138314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása