Kedvenc zenék #22
2022. március 09. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #22

Nyugtató; pokoli; túlságosan fekete; fény nélküli világ... meg egy ötödik

Igazából nem ilyen bejegyzést akartam ma közzétenni ezen a blogon. A szomszéd országban ennél sokkal súlyosabb, fontosabb dolog történik. Magyarországon pedig ott az infláció, meg az inflációhoz köthető dolgok. Hogy érezze magát jól az ember, ha mások szenvednek? Hogy érezze magát jól az ember, ha az infláció fenyegetheti az életszínvonalat is? (A testi szükségletek megfelelő szintű kielégítése sokkal fontosabbak pl. a zenehallgatásnál. Elég csak a Maslow-piramist megnézni, mi szerepel legalul? Hát, nem a zenehallgatás, meg az érzelmi nyugodtság, meg a boldogság, meg az önmegvalósítás.)

Ettől a kis bevezetőtől függetlenül, jó zenehallgatást!

1: Oomph! - Das letzte Streichholz

Elsőnek egy olyan számot hoztam, ami számomra nyugtatólag hat.
Van ebben a zenében valami fájdalmas, valami fájdalomnak kibeszélése.
Nem tudom hányszor, de lelkileg jól tett, hogy ezt a számot hallgattam, újra és újra. (Pl. február vége fele is volt erre példa és talán ez a zeneszám segített. Ekkor fogalmazhattam meg azt, hogy az én drogom a zene.)

2: Ghost - Call Me Little Sunshine 

A Kedvenc zenék #21 c. bejegyzésnél gondolkodtam, legyen-e ez benne a felsorolásban? Kihagytam. Hát, most pótlom. Klippet látva, kissé úgy tűnhet, mintha valamiféle ördögimádásról szólna az egész.

3: WATAIN - Serimosa

A zenei megoldás ebben a zeneszámban nagyon tetszik. Tetszik a gitár, ahogyan el van torzítva a hangja és valahogy el van nyújtva. Ezt az egészet el tudnám képzelni teljesen más dalszöveggel. 
Ennek az együttesnek is kissé utánanéztem. Black metal. 

4: IMMOLATION - The Age of No Light

A lentebb látható videóban, kb 1:04-től kell keresni azt a gitárhangot, ami leginkább megfogott. Ami meg a klipben látható... nekem a mostani eseményeket juttatja eszembe. (Eléggé rossz, hogy egyáltalán, ez így kissé aktuálissá vált, ahelyett, hogy megmaradt volna egy zenei videónak, a sok közül.) Egyébként ez a zene 2022 január 21.-én lett feltöltve a Youtube-ra. 

5: LIKE A STORM - Scarlet Retribution

Talán ez az együttes is először kerül említésre ezen az oldalon. Hangzásvilágban eltér az előzőtől, meg úgy belegondolva, az összestől eltér. Belehallgatni ebbe is érdemes. 

Szokáshoz híven, ebben a bejegyzésben is öt zeneszám kapott helyet. Remélem, találtál olyant közöttük, ami kedvenccé vált! Ja és hát igen, igazán (irónia on!) popslágerekről; rádiókban rongyosra lejátszott zenékről (irónia off!) van szó ebben a bejegyzésben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr2917776306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása