Zöldséges hús, joghurttal megbolondítva
2022. február 20. írta: Nightfallivy

Zöldséges hús, joghurttal megbolondítva

Most is egy receptet hoztam nektek/neked.

img_20220218_135042.jpg

Amik kellenek ehhez a kajához:

  • vöröshagyma (tetszőleges mennyiség);
  • darált sertéshús (közel 250 gm-nyi húst használtam fel);
  • olaj a vöröshagyma párolásához;
  • fűszerek (az én esetemben: római kömény, fokhagyma granulátum, fűszerpaprika, őrölt feketebors, szárított petrezselyem);
  • zöldségkeverékek (nálam: mexikói, francia zöldségkeverék);
  • joghurt.

Ahogyan elkészült ez az étel

Először is, megpucoltam a hagymát, majd félkörívre vágtam. Ezután beletettem egy edénybe, hozzáadtam olajat és addig pároltam a hagymát, ameddig áttetsző (üveges?) nem lett. 

Miután úgy láttam, hogy a hagyma megfelelő állapotúvá vált, következett a sertéshús. Addig hagytam együtt a hagymát a hússal (néhány keverés mellett), ameddig a hús fehérebbé nem vált. Ezután felöntöttem vízzel. A vízzel felöntés után következett a fűszerezés, ami már a fentebb említett fűszereket jelentette:
római kömény, fokhagymagranulátum, őrölt feketebors, szárított petrezselyem, fűszerpaprika. 

Kis idő elteltével (mert én nem néztem, hogy meddig főzöm így együtt a hagymát a fűszerekkel, meg a hússal), fagyasztott zöldségkeveréket öntöttem az edénybe. 
Nálam ez most kétfajta zöldségkeveréket jelentett. Így került a húshoz sárgarépa, zöldborsó, zöldbab, kukorica és ha minden igaz, még krumpli is. 
(Ha jól emlékszem, francia zöldségkeverék volt az egyik, másik meg mexikói zöldségkeverék. Az előbbiben van zöldborsó, krumpli és sárgarépa. Az utóbbiban meg van kukorica, szintén zöldbab és zöldborsó, meg sárgarépa, de még elvileg paprika is.)

Hagytam időt megfőni a zöldségeknek. Majd mikor úgy láttam, már fogyasztásra alkalmasak a zöldségek is, következett a joghurt. Kevés kavarás, néhány perc összefőzés és el is zártam a gázt. 

Ehhez a húsos dologhoz tésztát készítettem köretnek, de nyilván lehet rizzsel, bulgurral is enni, ahogy tetszik. Ha megkívántad és eldöntötted, hogy ez lesz a menü nálad/nálatok, akkor jó étvágyat előre is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr2517642854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása