Chili con carne-s babos hús
2022. február 01. írta: Nightfallivy

Chili con carne-s babos hús

Nem tudtam hirtelen, hogy mégis, mi legyen a kaja, amit elkészítek. Így lett ez a babos kaja, ami az előzőleg feltöltött babos ételtől kissé eltér. Ha érdekel, hogy Chili con carne alapporral milyen ételt csináltam, olvasd el ezt a receptet! 

img_20220127_184946.jpg

A fűszerek

Ami kell ehhez az ételhez

  • 1 doboz vörös kidney bab;
  • fagyasztott zöldbab;
  • fűszerek (római kömény, oregánó, őrölt feketebors, majoránna, rozmaring);
  • chili con carne alappor;
  • darált hús (én pulyka darálthúst használtam).

Ahogyan elkészült

A fagyasztóból kivettem a darált húst (közel 250 g-nyi lehetett) és egyből tettem oda főni. Miután kissé melegebb lett a víz, próbáltam kissé szétszedni kisebb darabokra a húst, fakanállal. 
Következő lépésként következtek a fűszerek és a Chili con carne nevezetű alappor. Nem lett egyébként az egész alappor felhasználva. 

img_20220127_184524.jpg

Miután a fűszerek összeértek és a hús is valamennyire megfőtt, következett a zöldbab hozzáadása. Mint ahogy a képen látszik, nem vártam meg, míg kiolvad a bab. 
Újra következett egy kis idő, míg hagytam, hogy főjenek együtt az összetevők, néhány megkavarás mellett.

img_20220127_191107babos_kaja.png

Tudom, nem lett legélesebb a kép. 

Utolsó felvonásként egy másfajta bab érkezett az edénybe. Ez a vörös kidney babot jelentette, konzerves megoldásban. Így nem kellett várni, míg ez is megfő. Csak elég volt pár perc, meg pár megkavarás, aztán a gázt el is lehetett zárni. 

img_20220127_191612babos_kaja.png

Ilyen lett

Nyilván nem egy remekmű, de ez is egynek elment. Szóval, ha van kedved, próbáld ki! Előre is, jó étvágyat hozzá! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr9517018326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása