Kedvenc zenék #16
2022. január 07. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #16

Jó sok évvel ezelőtt

Most ismét egy zenei ajánlóval érkeztem. Fogadjátok szeretettel!
Most olyan zenéket hoztam el nektek, amik számomra régebben váltak kedvencemmé... úgy még a gimis éveimben, úgy 2009 környékén. Talán egy-kettő dalt már általános iskolában megismertem. Már nem igazán tudom, régen volt és annó még nem is nagyon jegyezgettem fel, hogy ez vagy az a kedvenc. Ehhez hasonló bejegyzés már létezik ezen a felületen: a hatodik zeneajánló.
Előre leszögezem, ez a bejegyzés nem a kemény zenékről fog szólni, szóval, aki nem bírja a lágyabb zenéket, annak ezt a mostani ajánlót nem ajánlom.

1: Tokio Hotel - Monsoon 

Elsőként egy olyan együttestől hoztam zeneszámot, amit divat volt utálni, a kinézetük miatt, meg a zenéjük is okot adott erre.
Amikor bejött az emo stílus a köztudatba, akkor én nem gondoltam azt, hogy én szeretnék egy lenni közülük. Igazából nem is értettem azt se, hogyan tud valaki annyira fan lenni, hogy szobáját teliplakátolja kedvence posztereivel és fülig szerelmes belé... de igazából ez egy másik téma. 

2: Tokio Hotel - World Behind My Wall  

Következő zeneszám is a "divat utálni" együttestől van. Itt se érdemes keresni a hörgést. Számomra még most is kedvenc ez a zeneszám, igaz, túlságosan lágy. Talán abban a korszakomban IS hallgattam, amikor bizonytalan volt a jövőképem, lógott a levegőben. Ez a bizonyos korszak 2012 nyarát jelentette, kissé a 2012-es év tavaszát is.

3: Avril Lavigne - Hot

Rap? Nem. Mulatós? Nem. Tuc-tuc? Nem. Disco? Nem. Itt is inkább a dallam tetszett meg, nem pedig a Baby, baby szöveg. Angolul akkor se nagyon tudtam, szóval már ezért se a szöveg volt a lényeg.

4: Pink - Just Like A Pill

Régen Pink volt az egyik kedvenc. Már a hatodik zeneajánlóban is hoztam tőle zeneszámot, hát most is hoztam. 2001-es ez a dal. Laza, bő 20 év telt el azóta, mióta megjelent. Itt is maga a zene, a dallam tetszett.

5: Chris Brown - Forever

Ebben a zeneszámban az ütemet elég erőteljesen jelző hangszeres téma ugyanolyan erős, mint az énekhang... és nem ez tetszett meg az egész dalban, még annó. Maga az énekhang vitte a primet. Úgy gondolom, ez a dal kissé kilóg a zenei stílusomból. 

Ennyi lett volna a mostani zeneajánló. Ti ezen előadók közül kikről hallottatok már? Esetleg valamelyik daluk kedvenceteké vált? Írjátok le kommentben!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr8516806622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása