Kedvenc zenék #6
2020. október 04. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #6

Nosztalgia vonatra felszállva

Hoztam nektek öt zeneszámot, amiket még régesrég tettem fel a kedvencek listájára. Ha minden igaz, ezeket a zeneszámokat akkor ismertem meg, amikor még általános iskolába jártam, de elképzelhető, hogy néhányat később, a középiskolai időszak alatt. 

Általános iskolában még nem rendelkeztem saját számítógéppel, csak a tv-ből ismerhettem meg különféle zenéket, meg persze valamikor a rádióból, amit szinte soha se én kapcsoltam be. Mindez mellett, talán azért, mert nem volt saját számítógépem, a zenehallgatás nem különösképpen érdekelt.

Na de, ilyen felvezető szöveg után, jöjjön az az öt zeneszám!

1: Pink: So What

Pinktől több zeneszám lett a kedvencem, még a régi időkben és ezek közül ez az egyik.
Erről az énekesről egyébként azt írja a Wikipédia, hogy pop-rock, pop, alternatív-rock és R&B stílusban mozog, egészen 1995 óta. Az életem során eddig (de nem mostanság:D) sokat hallgattam a Try, Fuckin' Perfect, Just Give Me a Reason számait is. 

2: September: La la la 

Másodiknak szintén egy énekesnőt hoztam. Ezt a zeneszámot is a Tv-ben hallottam.

3: Septermber: Cry for You

Mi sem természetesebb, hogy ezt a számot is tv-csatorna által fedeztem fel. 

4: NOX: Forogj világ!

Negyedikként egy magyar együttestől mutatok meg klipet. Ők 2002 és 2009 közt tevénykedtek, így hiába várnánk tőlük újdonságokat.

5: Tokio Hotel: Automatic

Ők is pop-rock és alternatív rock műfajban tevékenykednek, de lehet, hogy ez már csak a múltra igaz. Az újabb számaikat nem követem és ahogy tudom, bizony irányvonalat változtattak.
Amikor Magyarországon hódított az emo stílus, rendszerint őket hozták példaként, hogy "ők az emok!". Többen ki nem állhatták ezt a bandát. 

Számotokra melyik zeneszám, együttes, esetleg énekes az, amiről-akiről úgy gondoljátok, hogy vállalhatatlanok? Mindenesetre, ha végignéztek a listán, akkor már megmutatkozott az irányvonal, hogy én például nem a rap és a meditációhoz használt zenék felé fogom venni az irányt.

Ha tetszett a bejegyzés és szeretnél értesülni az újabb bejegyzésekről, kövesd a Facebook oldalam!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr8716226516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása