Helyzetjelentés - visszatérés?
2019. december 22. írta: Nightfallivy

Helyzetjelentés - visszatérés?

Nagy hévvel indultam neki a blogírásnak. Mégis, eljött az a pont, amikor elapadt a lendület. 

Persze, számtalanszor gondoltam erre a blogra, hogy már  igencsak ideje lenne valamit közé tenni.
Több bejegyzést elkezdtem, de egyiknek se tetszett a végeredménye. Mindez mellett félbemaradtak.
Amiket itt láttok már "kint", azok se egy másodperc alatt születtek meg. Meg kellett küzdeni minden bejegyzéssel, kivétel nélkül. Mindig találtam olyan szavakat, amiket nem éreztem helyénvalónak. Így persze, hogy mindig találtam  valami hibát, az végső soron azt eredményezte, amit most láttok - eltűntem. 

Írhatnám azt,hogy innentől kezdve minden más lesz. Kijelenthetném, hogy hetente egyszer jelentkezem. Azonban ez csak ígéretet jelentene, amit nem biztos, hogy be tudnék tartani. Most még ez a kis szösszenet is haladás. Reméljük azért, hogy a következő évben másként lesz a helyzet és több bejegyzés születik meg. 

Nos, mindenkinek boldog, meghitt karácsonyt és legyen az ünnep mindenkinek nyugodt, békés. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr115360824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása