Októberi rendelés Oriflame-től
2019. október 26. írta: Nightfallivy

Októberi rendelés Oriflame-től

Nos, jó ideje tagja vagyok az Oriflame-nek és most a napokban rendeltem és meg is érkeztek a termékek, így csomagbontásra került a sor. 

 oriflamerendeles_2019oktober.jpg

A termékek, amiket rendeltem...és később jöttem rá, nem fényképeztem le a szemhéjárnyalókat.

1.: Essence&Go Szappan bodzavirággal és bergamottal

Volt olyan kedvezmény a napokban, hogy ha adott terméket megrendel az ember, a szállítási költséget elengedik. Ez volt az egyik ilyen termék. Egy sárgászöld szappanról van szó, ami műanyag zacskóban pihen, a zacskó pedig egy zöld, csíkos dobozkában. Jelenleg nem tudom megállapítani, hogy mennyire habzik, mennyire viszi le a koszt, hiszen van jó pár kézmosásra való, ami még várja a sorát. Nyilván van nála olcsóbb termék is, ami ugyanúgy ellátja a kéztisztító funkciót, de ha szeretitek a bodzavirágot és/vagy a bergamottot, egy próbát megér.

2.: The ONE Colour Unlimited stiftes szemhéjárnyaló

Darabja katalógus áron 1199ft. A 15-ös katalógusban három új árnyalat jelent meg, ezek közül rendeltem egyet, mégpedig a Flashy Rose nevűt. A másik, amit rendeltem, az egy régebben létező árnyalat: Sahara Bronze. Miért vettem ebből a szemhéjárnyalóból két színt? Nos, számomra ez jelenleg az a termék, amit legszívesebben használok. Ugyanis felkenem a szemhéjamra és a csillogás ott marad még akkor is, amikor a napnak vége. Igaz, lehet nem egy jó ötlet, mégis ezt néha szemhéjárnyalók alapjának szoktam használni, ami annyit tesz, hogy először használom ezt a stiftet, majd ezután kenem fel a különféle szemhéjpúdereket.
Remélem, hogy a két új is jó szolgálatot fog tenni, mint az eddigiek, amik már birtokomban vannak.

3.: Full Moon For Her Eau de Toilette

Mindig is meg akartam szerezni ezt a parfümöt(jó,lehet nem parfüm, de ettől tekintsünk el:D), csak eddig még nem volt erre alkalmam. Nem szagoltam eddig, de ahogy képeken láttam eddig, felkeltette az érdeklődésemet. Számomra azok az illatok be szoktak válni, amik piros-lila árnyalatúak dobozban vagy üvegben vannak. (Csak, hogy példának említsem: Love Potion is kedvenc, ez egy piros színű üvegcse fekete kupakkal; a másik Loved Up Feel Good pirosas-rózsaszínes mintával ellátott üvegben létező illat. Persze nem az összes piros, lila színt megkapó illat tetszik nekem, még mielőtt valaki azt gondolná.)
Milyen illatjegyeket tartalmaz ez a parfüm?
Fej: neroli, bambusz, barack
Szív: jázmin, gardénia, ciklámen
Alap: szantál, pacsuli, tölgymoha, vanília, ámbra
Így, a felsorolt illatjegyek alapján egy jó, nekem tetsző illatúnak kell lennie.
Megtörtént azóta az első szagolgatás, már ha lehet így mondani. Kissé ünnepinek hat számomra, kissé frissnek, nem az a túlzott "puha" illat. Igaz, így első ismerkedésre nem lett a kedvenc illatom, de nem bántam meg, hogy ez lett az ajándékom a rendelésem mellé.
(Tudjátok, vannak néha olyan kedvezmények, melyek például arról szólnak, hogy 30Bp értékben kell rendelni az adott katalógusból és egy ajándék kerül a megrendelt termékek mellé.)

4.: Be Happy Feel Good és Chill Out Feel Good tusolózselék

A 15-ös katalógusban ez a két termék is akciós. 200ml kerül 799ft-ba, ha a katalógusban szereplő árat nézzük. Nem a legolcsóbb, amit az ember használhat tusoláshoz, emiatt "ünnepi" jelleget öltheti magára. Például, amikor az ember szomorú vagy éppen jeles nap van, akkor ezek közül választva valamelyiket jutalmazhatja meg magát. Csoki helyett jobb választás lehet egy, nem rendszeresen használt illat zuhanyzáskor, hogy ha az ember fogyókúrázik. A Be Happy narancssárgás-piros mintával rendelkezik, a másik kék árnyalatait kapta meg. Az előbbi vérnarancs és kurkuma illatával rendelkezik, a másik a levendulát és cédrusfát "szerezte" meg. Miért rendeltem meg mindkettőt? Azért, mert ha megrendelem az egyiket, másikat sajnáltam volna, hogy otthagyom. :D A Be Happy-t, még mielőtt használtam, megszagoltam volna, jobb illatúnak igérkezett számomra... és miután megszagoltam mindkettőt? A kék friss, édes, legalábbis az én orrom számára. A levendula miatt rosszabbra számítottam, kevésbé kellemes hatásra. A narancsos-rózsaszínes? Határozottan érződik benne a narancs, jobban mondva, írva a vérnarancs. Mindkettő el lesz használva, efelől ne legyen kétségetek. Újravenni? Áruk miatt van olcsóbb választás is, legyen szó Oriflame-s, akár drogériás termékekről. Ha akciós lesznek később is, van esély arra, hogy ismét beszerzem őket. Tudom mindkettőt ajánlani, ha másra nem, akkor kipróbálásra. Ajándékra is tökéletes, már ha nem sértjük meg vele a másik személyt. :D (Igen, ha tusoláshoz használandó terméket ajándékozunk a másiknak, az lehet rejtett jelzésű is: büdös az illető.)

5.: Precision sablon szem- és szemöldöksminkhez

Katalógus áron 399ft-ba kerül. Már régebben is meg akartam venni, de csak most került rá sor. Miért van erre szükségem? Ennek segítségével könnyebben tudom eldönteni, hogy hogyan is kellene a szemöldökömet formázni. Igen, magamnak szedem a szemöldökömet, így nem egy kozmetikusra bízom ezt a hadműveletet.

6.: The One szemhéjárnyaló alap

Hiába lesz kész egy szemsmink, hiába tettem fel a különféle szemhéjpúdereket, egy idő után csíkokba rendeződhetnek. Így gondoltam arra, hogy bizony kellene egy szemhéjárnyaló alap. Így lett ez is a kosárhoz adva. Még nem próbáltam ki, de remélem, nem csalódom benne. A dobozka, amiben érkezett sovány és hosszúkás. Maga a termék is ezt a tulajdonságot tudhatja magáénak. 10ml-t tartalmaz, remélhetőleg nem fogy el hamar.

Nos, ezek lennének azok a termékek, amiket megrendeltem a 15-ös katalógusból.

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr1515258242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása