Rossmann vs mélység
2019. június 16. írta: Nightfallivy

Rossmann vs mélység

Ha az embernek van olyan tulajdonsága, ami eltér a megszokottól, akkor számíthat arra, hogy hátrányba (esetleg előnybe) kerül... avagy egy hétköznapi történés, átlagostól eltérő szemszögből...

Történt az elmúlt napokban, hogy azt gondoltam, be kellene térni az egyik, kisebb Rossmann boltba. Így is tettem, hiszen amiket venni akartam, azok könnyedén fellelhetőek egy drogériában, így a Rossmannban is... és ha már itt vagyunk, egy ilyen üzletben, miért ne lehetne körömlakkok közt nézelődni, hátha látok olyan árnyalatot, ami számomra kedves? (Nyilván megfelelő árfekvésben.)
Mindez eddig teljesen rendben van. Azonban, ahogy betértem a kis üzletbe és a sminktermékes polcok előtt álltam, bizony egy szempillantás alatt kijelenthettem, hogy "én itt nem veszek körömlakkot". Ugyanis a körömlakkok a lehető legfentebb kaptak helyet, egy olyan magassági szinten, ami elérhetetlennek bizonyul 150 cm környékén lévő embernek, aki lapos talpút vett fel. (Esetleg, hogy ha pipiskedve ágaskodik az ilyen nem-magas, mint egy kisgyerek a Nutella üvegcse után, amit a szülei a szekrény tetejére rejtettek, talán sikerrel zárhatja a küldetést.)

Igazából ennyi lenne a történetem, amit, a _mélységgel_ rendelkezők régesrég megszoktak: nem rájuk tervezik a boltokban található polcok magasságát, hanem inkább az számít, hogy egy adott területen minél több termék kapjon helyet. Persze, aki mondjuk 180 cm magas, az talán el se tudja képzelni, hogy milyen lehet az élet alacsony termettel. 

Nyilván az, ami velem történt vagy nem történt abban a kisebb boltban, nem jelenti azt, hogy a Rossmann rossz lenne és kerülendő márka. Azonban, aki szintén alacsony, annak is minden bizonnyal megvannak a "tiltólistás" üzletek és termékek: "itt nem veszek fűszert, ott nem veszek zabpelyhet". Én például egy konkrét boltban nem veszek zacskós levest, másik boltban meg csak az alsó sorban helyet kapó ruhákból választok. Mindezt azért, mert egyszerűen nem érem el ezeket a termékeket. A megoldás? Rátudok és egyszerűen megveszem máshol a felhők közt járó termékeket, ha annyira kellenek. 

Persze tovább fonhatjuk ezt a témát, de kérdezhetnénk, minek? Az viszont tény. hogy amíg egy molettnek beszólnak, hogy "fogyjon le, mert undorító abban a ruhában", addig egy alacsony növésű embernek nem lehet mondani, hogy "nőjjön meg". Hiszen a magasság olyan dolog, amibe kevés (vagy semmi) beleszólásunk van. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr414893328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása