Metálos boltban jártam -pólókkal tértem haza

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben megmutatom nektek, hogy milyen zenekaros pólókat vettem legutóbb egy közeli, metálos boltban. Emellett vettem egy harmadik pólót is, de az már nem zenekaros. 

img_20240501_143141.jpg

Ez az első póló, amit bemutatnék. A sötétben ez "világít", a póló anyaga eltér a zenekaros pólók anyagától. Munkahelyre még nem vettem fel, de szerintem nem is fogom oda felvenni. 
Megtetszett a farkasos motívum, ezért esett erre a választásom. Egyébként a boltban, ami közel van hozzám, az ilyesfajta pólókból kevés a választék. 

img_20240525_175203.jpg

img_20240525_175216.jpg

Ez az egyik zenekaros póló, amit legutóbb vettem. Ghost együttestől néhány zeneszám tetszik, szóval nem azért vásároltam meg ezt a ruhadarabot, mert (csak) a minta bejövős. :D 

img_20240525_175243.jpg

img_20240525_175304.jpg

Leggyakrabban nem blackmetált hallgatok...sőt, talán nem is szokásom hallgatni, mert pl. a Starset, Imminence, Powerwolf, Metallica nevű együttesek nem ilyen stílusban utaznak. Dimmu Borgir néhány száma viszont tetszik, maga a dallamvilág az, ami megfogott, nem pedig a szöveg.

Ez a három póló voltak azok, amiket legutóbbi alkalommal megvettem a metálos boltban és sokáig a ruhatáraim részei lesznek. (Kivéve akkor, ha olyan anyagi helyzetbe kerülök, hogy ezeket is érdemes lehet eladni). 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr3118391621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nightfallivy's world

Friss topikok

süti beállítások módosítása