Kedvenc zenék #39
2024. április 27. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #39

Régen volt ilyen típusú bejegyzés. Szóval, itt az ideje. 

1: AWS - Nincs árnyék

Ez a dal március 15-n jelent meg a Youtube-n. Több napon át csak ezt hallgattam.

2: WINTERBORN - Winterborn

Ha gitározol, akkor különösképpen érdemes tőlük ezt a számot meghallgatni. Talán ez az első szám, amit én hallottam tőlük és kedvencé vált... még ha nem is ment annyit a lejátszón, mint AWS száma. 

3: PAIN - Go With The Flow

Talán kissé bulizós hangulatot hoznak el a hallgató számára ezzel a számmal, de érdemes belehallgatni.

4: A Király Halott - Termék vagyok

Nem lett annyira kedvenc, mint AWS száma, ezt sem hallgattam annyiszor, mint, ebben a listában első helyet elfoglaló dalt. Viszont egyetlen egy mondat, ami a Termék vagyok-ból szíven ütött.

De én szárnyakra vágyom

5: DEATH DEALER UNION - Beyond Heaven

Maga a videó hét és fél perces, de maga a zene ennél rövidebb, kb hat perces. Az előzőhöz képest sokkal keményebb vonalon mozog. 

Ez a zenei ajánló ennyi lett volna. Remélem tetszett a kis összefoglaló nektek is és ezek közül lett minimum egy kedvenc. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr4718386971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása