Két napos zenei KIHÍVÁS
2024. február 17. írta: Nightfallivy

Két napos zenei KIHÍVÁS

Még januárban kitaláltam amolyan zenélős kihívást. Ez két napot ölelt fel. 
Amire szükséged lesz: 

  • egy hangszer, amin játszol
  • szabadidő
  • kitartás.

equalizer-2818803_1280.jpg

Első nap - 3 óra gyakorlás 

Hirtelen ötlettől vezérelve úgy döntöttem egy pénteki napon, hogy 3 órát foglalkozok a zenéléssel, így a gitározással. 
Nem kell azt a 3 órát egyhuzamban lenyomni, lehet megszakításokkal. Ez esetben célszerű valahogy feljegyezni, hogy egyszerre mennyi percet (esetleg órát) zenéltél. 

Második nap - 1 óra gyakorlás metrónommal

Második nap annyi a lényeg, hogy egy óra gyakorlás meglegyen, de úgy, hogy közben az ember metronómot használ. 
Itt se kell egyben lenyomni a hatvan percet. Én se nyomtam le egyben az egészet, azért nekem túl sok lett volna egyszerre. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr6818318893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása