Kedvenc zenék #37
2024. január 20. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #37

No Copyright-os zenék

(Ezt a bejegyzést még 2023-ban kezdtem el írni, szóval az, hogy "napokban", az sok-sok nappal ezelőtt volt.)

Napokban gondoltam arra, hogy olyan poszttal jelentkezzem, amiben zenéket mutatok be, amik ráadásul szabadon felhasználhatóak. Szóval, íme néhány zene, amit ha videós vagy ("jútuber"), akkor bátran felhasználhatsz, legalábbis tudomásom szerint. (Ja és ezek a zenék nekem is tetszetősek, hiába nem a metál műfaját erősítik.)

1: mezhdunami - Eventide

Ennek a zenének amolyan elmélázós hangulata van. Nem túl vidám, de nem is túl szomorú. Kissé komoly, legalábbis számomra. 

2: Scott Buckley - Snowfall

Az előző zenéhez képest ez kissé "élesebb", valahogy valóban, jobban illik ehhez a téli világkép, amikor minden hideg és nincs lágyság, nincs melegség, csak a hideg fehérség. 

3: Silent Partner - Winter Embrace

Amikor elkezdtem összegyűjteni azokat az ingyen felhasználható zenéket, amik számomra tetszetős kategóriába tartoznak, csak kettőt tudtam megnevezni. Szóval, elkezdtem kutatni friss, ropogós kedvencek után.

...és igazából ennyit sikerült akkor összegyűjtenem, amik szabadon felhasználhatóak és kedvencemnek mondhatók. 
Remélem, nektek is bejönnek ezek a számok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr8217397886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása