Zenei hallás fejlesztéshez oldalajánló
2023. november 21. írta: Nightfallivy

Zenei hallás fejlesztéshez oldalajánló

Ajánlottak egy oldalt nekem, ami hallásfejlesztésre jó lehet.
Ez a tonedear.com.

equalizer-2818803_1280.jpg

Nekem a hallásos feladatokkal problémám van, ami a zenét illeti. Nem szoktam "füllel leszedni"  se riffet, se mást. Maximum azzal szoktam szórakozni, hogy kitaláljam, hogy egy éppen hallott dalnak vajon milyen hangneme lehet, mi lehet az alaphang. 

Az ajánlott oldalon többek közt lehet hangközökkel gyakorolni, hogy a két hang közt ez egy oktáv volt-e, vagy egy tiszta kvart-e. (Meg nyilván más hangközökkel is.)
A nehézségi fokok állíthatóak, így az ember könnyített pályán is gyakorolhat. 

Már kipróbáltam ezt a lehetőséget, szerencsére már nekem is volt valamiféle sikerélményem. Remélhetőleg, ha rendszeresen látogatom ezt az oldalt, egy idő után fejlődést fogok észrevenni hallásos témában. 

A honlap angol nyelvű, ez valamennyire nehézséget okozhat. 
Ajánlom azoknak ezt az oldalt, akik szeretnék fejleszteni zenei hallásukat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr8218263773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása