Kedvenc zenék #30
2023. október 08. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #30

Ebben a bejegyzésben csak olyan számok fognak szerepelni, amik minimum tizenéves múltra tekinthetnek vissza. Fogadjátok szeretettel és hallgassatok bele ezekbe! 

1: System Of A Down - Toxicity

Youtube-ra 2009 októberében került fel ez a dal. Nagy eséllyel már hallottátok ezt, talán már könyökötökön jön ki. 

2: Nirvana - Smells Like Teen Spirit

Ha minden igaz, ez 1991-ben született meg. Még wikipédia cikk is van róla, amit erre a linkre kattintva olvashattok el. Ez a szám idősebb, mint én. 

3: Nirvana - Come As You Are

Még ez a dal is idősebb, mint én, emellett ennek is van egy saját wikipédia cikke. Nem tudom, hogy erre a zenedarabra hogyan bukkantam rá. Talán egy ismerősöm mutatta, de lehet az is, hogy a hobbim miatt találtam rá erre a számra. Igazából mindegy... nagy eséllyel valamikor ez is a csapból folyt. 

4: Iron Maiden - The Trooper

Amiért erre a listára felkerült az továbbra is adott: idősebb nálam (és emellett Wikipédián erről is lehet találni egy cikket.) A gitár nagyon tetszetős benne és emiatt vált többször hallgatott számmá. 

5: Alice Cooper - Poison

Ettől az előadótól se ismertem (legalábbis cím szerint) egy dalt se. Ez megtetszett és magával ragadott, maga a zenei világ. Az, hogy miről énekelnek benne, hidegen hat. 

Ennyi lett volna ez az ajánló. Nektek van olyan zene, ami idősebb, mint ti, mondjuk minimum harminc éves múltra tekintenek vissza, de mégis előszeretettel hallgatjátok? 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr718167698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása