Az élet apró örömei #2
2023. augusztus 20. írta: Nightfallivy

Az élet apró örömei #2

Korábban hallottam egy kínai étteremről, ahol zárás előtt fél órával féláron adják az ételt. Így elmentem erre a helyre most szombaton, és így jutottam két ezer forintért két, nagyobb adaghoz. 

img_20230819_204551kisebb.png

Jó, hát nem a legjobb a kép így (főleg, hogy előtte szedtem a dobozból és utána jutott eszembe, hogy fotózni kéne), de a lényeg látszik. Háromfajtát kértem, elvitelre: 

  • zöldbabos máj;
  • édes szószos, kukoricás hús;
  • sötétebb szószos hús. 

Azt, hogy mégis, hogyan hívják ezeket az ételeket rendes nevükön, ne kérdezzétek. 

... és hogy megérte nekem ez? Igen. Egyrészt, mostanság a napjaim nem arról híresek, hogy főznék-sütnék, másrészt olyan adagokat adtak, amik több, mint két alkalomra elegek. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr1718196975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása