Kedvenc zenék #24
2022. november 20. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #24

Már régen volt olyan bejegyzés, amiben hoztam volna nektek 5 kedvenc zenét. Szóval, már itt volt az ideje. Fogadjátok szeretettel és ha nektek bármelyik is közülük új, meg kedvenc, akkor az külön jó.

1: OOMPH! - Die Schlinge 

Mostanság sokat hallgattam ezt a német együttest. Ez az egyik dal, ami tetszik tőlük. Nyilván, nem mostani darab, szóval lehet, már ismerős számotokra. 

2: OOMPH! - The Power Of Love

The Power of Love sem arról híres, hogy felrázná az embert a gyorsaságával. Oomph!-tól ez most egy angol szövegű dal, nem pedig a megszokott német. Szóval, ha kiráz a hideg attól, hogy német szavakat hallj, akkor ezt a zeneszámot nyugodtan meghallgathatod. 
Ha jól emlékszem, ezzel a számmal úgy voltam, hogy először meghallgattam, nem vált kedvencé. Aztán kis idő elteltével késztetést éreztem arra, hogy ezt a számot újra meghallgassam. 
Azóta már volt, hogy órákon át hallgattam ezt a zeneszámot, újra és újra.  

3: OOMPH! - Das Weisse Licht

Ezt a dalt, ha minden igaz, ebben az évben, szeptemberben találtam meg. (Vagy esetleg még augusztusban.) 
Itt sem a gyorsaságot, meg a gyors dobszólókat kell keresni. Amikor ezt a zeneszámot megtaláltam, akkor volt az az időszak, amikor elkezdtem németül tanulgatni. (Már régebben is tanultam volna németül, szóval nem az együttes zenéi miatt született meg bennem a vágy efelől.)

4: Lord Of The Lost - A World Where We Belong

Ez a negyedik szám ebben a bejegyzésben, talán ideje áttérni más együttesre is, ne csak mindig az Oomph! legyen porondon. 
Ez az együttes, az angol Wikipédia szerint német gothic együttes, Hamburgból. (Meg se kell lepődni azon, hogy Németországhoz köthető ez a banda.)

5: Moodring - Disintegrate

Moodring talán először szerepel ezen a blogon. Tetszik a lábdob hangja, tetszik a zene eleje, a gitár hangja is kedvencnek mondható. 
Talán ezt a dalt nyáron fedeztem fel, annak ellenére, hogy nem nyáron jelent meg. 

Ezt a bejegyzést az Oomph! leuralta. A következő ilyen témájú bejegyzésben nagy eséllyel nem ez lesz a helyzet. 
"Találkozunk" a következő bejegyzésnél, ami igazából nem tudom mikor lesz pontosan. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr9817983128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása