Kedvenc zenék #19
2022. január 21. írta: Nightfallivy

Kedvenc zenék #19

Mai nappal újabb zenei ajánló következik. Fogadd szeretettel! 

1: LORN - ANVIL

Klippet megnézve, elgondolkodhat az ember, hogy erre felé tart a jövő? Lorn egyébként egy zenész, Wikipédiás cikk is van róla
(Későbbi megjegyzés: amiért ez lett az első szám, amit hoztam a mai nap, próbáltam hasonlóakat keresni. Vagyis olyanok jönnek, amiknek képi világa nem túl színes, a tempó se túl gyors és talán a hangzásvilág se túl derűs.)

2: Clouds - I Gave My Heart Away

A videóhoz tartozó leírásban szerepel, hogy ez a szám bizony Atmospheric Doom Metal. Nem vagyok nagy zenei szakértő, de azért a doom-os stílus számomra nyilvánvalóvá válik a túlzottan(?) lassú tempó miatt. Nem túl rövid ez a zene, hisz 10 perces. 

3: Jorge Mendez - Cold

Harmadik ebben az ajánlásban kissé(?) szomorkás hangvételű és a videóhoz felhasznált kép se valami vidám dolgot mutat be. Mielőtt azt hinnéd, nem, nem vagyok ennyire szomorú, se búval ba*zott. Igazából ez a kép már "too much". Még ha a madár csak ott ülne az esőben, egyedül, de nem. Ennél lejebb talán nem is konyulhat a feje. Visszatérve a Cold-hoz: ha szereted a hegedűt és a zongorát, akkor hallgass bele ebbe a számba! 

4: Fever Ray - Keep The Streets Empty For Me

Nem túl gyors tempójú ez a dal sem. Ettől az előadótól talán ez az egyetlen egy szám, ami tetszik. Igazából nem is szoktam az ő nevével fémjelzett zenékre rákeresni, szóval ilyesmit elég könnyű kijelenteni, az én részemről. 

5: Clint Mansell - Lux Aeterna

Igazából ezt a zeneszámot nem ezzel a videóval ismertem meg, amit most megmutatok. Én valami zongorára írt darabon keresztül leltem rá erre a zeneműre. 

Most ez lett volna a zenei ajánlóm. Remélem, tetszett. Írd le, ha ezek közül bármelyik is elnyerte a tetszésed! 
"Találkozunk" a következő bejegyzésnél! Addig is, legyen szép napod! 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr8516819910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása