Kis karácsonyi hangulat
2022. január 03. írta: Nightfallivy

Kis karácsonyi hangulat

...saját képekkel

Január harmadika. Egy új év, az első hónappal. 
Karácsony? Újév? Szilveszter? Mindegyik elmúlt.

Ebben a posztban hoztam néhány képet, amit én magam készítettem, telefon segítségével. Fogadd szeretettel és remélem, hogy még ha rövid időre is, a karácsonyi hangulat felidézésre kerül. 
Azért fontos megjegyezni, hogy fotózás során nem figyeltem arra, hogy mégis, mekkora legyen a kép mérete. Itt, ezen a blogfelületen 5MB a megengedett, ami a képméretet illeti. Amikor pedig a képeket csináltam, akkor ez egyáltalán nem volt eszemben. Szóval, az elkészült képeket kicsinyíteni kellett.
karacsony_20220102hajnal.png

Az első kép, saját fotó.

Talán az összes közül ez lett a leggyengébb. Olyan sok hozzáfűznivalóm nincs ehhez az első képhez.

karacsony2_20220102hajnal.png

Második saját fotó, telefonnal.

Másodikként hozott képen sincs sok látnivaló igazából.

karacsony3_20210102.pngEgy díszen túl...

Ennél a képnél a csillogást szerettem volna megörökíteni, ahogy különféle pontokban más színárnyalatban csillan meg a fény a dísz belsejében.

karancsony4_20220102hajnal.pngKék karácsony

Negyedik képpel már elégedett vagyok. Szinte az egész kép kék színárnyalatot kapott. Még háttérnek is elmenne. 

karacsony5_20220102hajnal.pngEgy gömb, három környi szín

Egy ideig ez számított a kedvenc karácsonyos képemnek, amit készítettem telefonnal. Tetszett, hogy egy karácsonyi díszgömbön három szín látható egyszerre. (Igazából jobban mondva négy, mert a gömb "szélénél" ott található a zöld is.)

Ennyi volt a rövidke saját-képes bemutató. Remélem, hogy tetszett és ha másnak nem is, kikapcsolódásnak megfelelt ez a blogbejegyzés számodra. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr7916801282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása